سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی S24 FE و گلکسی تب S10 را فاش کرد

سامسونگ با انتشار ویدئویی به‌طور غیرمستقیم تاریخ برگزاری رویداد رونمایی گلکسی S24 FE و تبلت‌های سری گلکسی تب S10 را اعلام کرد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب خود، به‌طور غیرمستقیم به طرفداران خود خبر داد که به‌زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی S24 FE و تبلت‌های سری گلکسی تب S10 خواهیم […] نوشته سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی S24 FE و گلکسی تب S10 را فاش کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  4
سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی S24 FE و گلکسی تب S10 را فاش کرد

سامسونگ با انتشار ویدئویی به‌طور غیرمستقیم تاریخ برگزاری رویداد رونمایی گلکسی S24 FE و تبلت‌های سری گلکسی تب S10 را اعلام کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب خود، به‌طور غیرمستقیم به طرفداران خود خبر داد که به‌زودی شاهد معرفی گوشی هوشمند گلکسی S24 FE و تبلت‌های سری گلکسی تب S10 خواهیم بود.

در این ویدئو، سامسونگ به‌طور غیرمستقیم به دو رویداد مهم اشاره کرده است: یکی در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) و دیگری در ۲۶ سپتامبر (۵ مهر). در رویداد ۲۶ سپتامبر، انتظار می‌رود شاهد معرفی رسمی گوشی هوشمند جدیدی باشیم که احتمالاً گلکسی S24 FE خواهد بود.

سامسونگ در یک ویدیوی منتشر شده، به طور غیرمستقیم تاریخ برگزاری رویدادی را اعلام کرد

دستگاه جدیدی که در ویدئو معرفی شده است، طراحی مینیمال و جدیدی دارد. اضلاع صاف فلزی و نمایشگر تخت، ظاهری شیک به آن بخشیده است. قسمت کوچکی از این دستگاه که در ویدئو مشهود است، به‌وضوح نشان می‌دهد با طراحی Galaxy S24 FE که پیش‌تر فاش شده بود، همخوانی دارد. این محصولات از ۲۶ سپتامبر در ویتنام دردسترس خواهند بود.

سامسونگ در یک ویدیوی منتشر شده، به طور غیرمستقیم تاریخ برگزاری رویدادی را اعلام کرد

به‌نقل از اندروید هدلاینز، سامسونگ قبلاً پیش‌ثبت‌نام سری گلکسی تب S10 را در هند آغاز کرده است. بنابراین، همه‌چیز به‌ برگزاری رویداد عرضه در هفته‌ی آینده اشاره می‌کند و این ویدئو اساساً آن را تأیید کرده است. علاوه‌بر گوشی هوشمند پرطرفدار Galaxy S24 FE، دو تبلت قدرتمند گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا به‌زودی روانه‌ی بازار خواهند شد.

یکی از ویژگی‌های مهم گلکسی S24 FE، طراحی جدید آن با اضلاع صاف است. بااین‌حال، این گوشی همچنان بسیاری از مشخصات فنی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. تبلت گلکسی تب S10 اولترا نیز با نمایشگر حفره‌دار و حاشیه‌های باریک، تجربه‌ی تماشای بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. درباره‌ی گلکسی تب S10 استاندارد، هنوز ابهام‌هایی وجود دارد و ممکن است در این نسل عرضه نشود.

نوشته سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی S24 FE و گلکسی تب S10 را فاش کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow