گوشی Pixel 9a با دوربین ارتقاء یافته عرضه می شود

گوگل در نظر دارد در ماه مارس ۲۰۲۵ گوشی میان‌رده جدید خود، یعنی Pixel 9a را با ویژگی‌های برجسته از جمله دوربین ارتقاء یافته روانه بازار کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با عرضه زودهنگام Pixel 9a و ویژگی‌های جذاب آن، توجه کاربران را به خود جلب کند و […] نوشته گوشی Pixel 9a با دوربین ارتقاء یافته عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ آبان , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  2
گوشی Pixel 9a با دوربین ارتقاء یافته عرضه می شود

گوگل در نظر دارد در ماه مارس ۲۰۲۵ گوشی میان‌رده جدید خود، یعنی Pixel 9a را با ویژگی‌های برجسته از جمله دوربین ارتقاء یافته روانه بازار کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با عرضه زودهنگام Pixel 9a و ویژگی‌های جذاب آن، توجه کاربران را به خود جلب کند و این اقدام در حالی انجام می‌شود که شایعات حاکی از عرضه زودهنگام آیفون SE 4 در اوایل سال آینده است.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، گوشی Pixel 9a ممکن است به همان دوربین اصلی قدرتمند پیکسل ۹ پرو فولد مجهز شود. این در حالی است که نسل‌های قبلی سری “a” از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌بردند. اما به نظر می‌رسد گوگل برای Pixel 9a به سراغ سنسور ۴۸ مگاپیکسلی رفته است.

با وجود کاهش رزولوشن، انتظار می‌رود دوربین ۴۸ مگاپیکسلی Pixel 9a عملکرد بهتری در شرایط کم‌نور داشته باشد. این موضوع به دلیل دیافراگم بازتر f/1.7 این سنسور نسبت به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 است.

گوشی Pixel 9a با دوربین ارتقایافته عرضه خواهد شد

علاوه بر دوربین، گوشی Pixel 9a امکان دارد به ویژگی جدید “Add Me” نیز مجهز شود. این ویژگی که در سری Pixel 9 معرفی شده است، با استفاده از هوش مصنوعی امکان افزودن خودکار عکاس به تصاویر گروهی را فراهم می‌کند.

از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی میان‌رده می‌توان به طراحی جدید دوربین هم سطح با بدنه، عرضه در دو رنگ جدید، تراشه قدرتمند Tensor G4 ساخت سامسونگ و سیستم عامل اندروید ۱۵ اشاره کرد.

با توجه به اطلاعات فعلی، به نظر می‌رسد گوگل با Pixel 9a قصد دارد استانداردهای جدیدی را در میان‌رده‌ها تعیین کند.

نوشته گوشی Pixel 9a با دوربین ارتقاء یافته عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow