گوگل در پیکسل ۱۱ قابلیت فیلم‌برداری Night Sight را ارتقا خواهد بود

گوگل در پیکسل ۱۱ احتمالاً قابلیت Night Sight را ارتقا خواهد داد تا کاربران حتی در تاریک‌ترین محیط‌ها، ویدئوهایی با‌کیفیت‌تر ضبط کنند. به‌گزارش تک‌ناک، پیکسل ۱۱ با اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید دوربین، می‌تواند تجربه کاربران را در‌زمینه ضبط ویدئو در محیط‌های کم‌نور متحول کند. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند که این سری به حالتی به نام Ultra […] نوشته گوگل در پیکسل ۱۱ قابلیت فیلم‌برداری Night Sight را ارتقا خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  4
گوگل در پیکسل ۱۱ قابلیت فیلم‌برداری Night Sight را ارتقا خواهد بود

گوگل در پیکسل ۱۱ احتمالاً قابلیت Night Sight را ارتقا خواهد داد تا کاربران حتی در تاریک‌ترین محیط‌ها، ویدئوهایی با‌کیفیت‌تر ضبط کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، پیکسل ۱۱ با اضافه‌شدن قابلیت‌های جدید دوربین، می‌تواند تجربه کاربران را در‌زمینه ضبط ویدئو در محیط‌های کم‌نور متحول کند. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند که این سری به حالتی به نام Ultra Low Light video مجهز خواهد شد که پردازش ویدئوها را به‌جای ارسال به فضای ابری، به‌صورت مستقیم روی دستگاه انجام می‌دهد.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که حالت Ultra Low Light video یا Night Sight Video در پیکسل ۱۱، ویدووهای باکیفیت در نور کم یا شب را بدون نیاز به فضای ابری ممکن می‌سازد. این ویژگی با استفاده از پردازش در دستگاه، به اتصال به اینترنت نیازی نخواهد داشت و کاربران می‌توانند بلافاصله پس از ضبط، به ویدئوهای بهبودیافته دسترسی داشته باشند.

اندروید اتوریتی می‌نویسد که در‌حال‌حاضر، گوگل این قابلیت را در سری‌های پیکسل ۸ پرو و پیکسل ۹ ازطریق ویژگی Video Boost ارائه می‌کند که ویدئوها را به سرورهای خود ارسال و پس از پردازش با هوش مصنوعی، ویدئوهای روشن‌تر و باکیفیت‌تری تولید می‌کند. بااین‌حال، قابلیت پردازش در دستگاه پیکسل ۱۱ نیاز به فضای ابری را از بین می‌برد و تجربه‌ای سریع‌تر و بدون انتظار طولانی را فراهم می‌کند.

گوگل با به‌روزرسانی جدید، قابلیت Night Sight را در پیکسل ۱۱ ارتقا می‌دهد

شایان ذکر است که گوگل اولین شرکت در ارائه حالت Ultra Low Light video روی گوشی‌های هوشمند نیست. پیش‌از این، برندهایی مانند اوپو و شیائومی نیز چنین حالتی را ارائه کرده‌اند. بااین‌حال، انتظار می‌رود حالت جدید گوگل با توجه به تمرکز این شرکت بر پردازش تصویر و بهبود هوش مصنوعی، نتایج متفاوت و منحصربه‌فردی ارائه دهد.

گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که حالت Cinematic Blur نیز به کیفیت 4K/30fps ارتقا خواهد یافت. علاوه‌براین، ویژگی دیگری به نام Video Relight به کاربران اجازه خواهد داد تا نورپردازی ویدئوها را پس از ضبط تغییر دهند. با توجه به این ویژگی‌ها، به‌نظر می‌رسد پیکسل ۱۱ بتواند کاربران علاقه‌مند به فیلم‌برداری در نور کم را به تجربه‌ای بی‌نظیر و باکیفیت دعوت کند.

نوشته گوگل در پیکسل ۱۱ قابلیت فیلم‌برداری Night Sight را ارتقا خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow