رشد شتابان شبکه تون (TON) با سرعتی ۲۰۰ برابر اتریوم

بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که نرخ رشد آدرس‌ها در شبکه تون بسیار سریع‌تر از بلاک چین اتریوم است. به‌گزارش تک‌ناک، اتریوم و تون هر دو از بلاک‌چین‌های پیشتاز هستند. این دو شبکه و رمزارزهای بومی آن‌ها، یعنی اتر و تون کوین، در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار دارند. بااین‌حال، تحلیلگران کریپتوکوانت بر این باورند […] نوشته رشد شتابان شبکه تون (TON) با سرعتی ۲۰۰ برابر اتریوم اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  3
رشد شتابان شبکه تون (TON) با سرعتی ۲۰۰ برابر اتریوم

بررسی آمار و ارقام نشان می‌دهد که نرخ رشد آدرس‌ها در شبکه تون بسیار سریع‌تر از بلاک چین اتریوم است.

به‌گزارش تک‌ناک، اتریوم و تون هر دو از بلاک‌چین‌های پیشتاز هستند. این دو شبکه و رمزارزهای بومی آن‌ها، یعنی اتر و تون کوین، در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار دارند. بااین‌حال، تحلیلگران کریپتوکوانت بر این باورند که دیر یا زود شبکه تون ازنظر حجم فعالیت‌ها و تعداد آدرس‌های فعال می‌تواند شبکه اتریوم را پشت‌سر بگذارد.

به‌نقل از ای‌ام‌بی کریپتو، رمزارز تون با نماد اختصاری TON توانسته روند صعودی خود را در ماه‌های اخیر حفظ کند. شبکه تون نیز روزبه‌روز پذیرای کاربران بیشتری است. از قرار معلوم، روزانه به‌طور متوسط ۵۰۰ هزار نفر کاربر جدید به جمع کاربران شبکه TON اضافه می‌شوند.

اگر شبکه تون بتواند با آهنگ کنونی به رشد خود ادامه دهد، بعید نیست که در ماه‌های آتی از نظر تعداد کاربران از بلاک‌چین اتریوم پیشی بگیرد. علاوه‌بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهد که آهنگ رشد کاربران اتریوم رو به کندی گذاشته است. این در حالی است که شبکه TON در ابتدای راه رشد قرار دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد کل آدرس‌های تون تا ۲۶ اکتبر به بیش از ۱۱۳ میلیون واحد رسیده است. از این تعداد ۹۳/۱۸ میلیون واحد از آن‌ها موجودی مثبت دارند؛ در‌حالی‌که ۲۰/۵۴ میلیون واحد از آن‌ها فاقد موجودی‌اند.

نکته جالب اینکه دقیقاً ۱۲ ماه پیش، تعداد کل آدرس‌های فعال در شبکه TON برابر با ۳/۶۳ میلیون واحد بوده است. با حساب‌وکتاب سرانگشتی درمی‌یابیم که تعداد کل آدرس‌ها در این شبکه بیش از ۳,۰۳۲ درصد افزایش یافته است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شبکه TON در مقیاس سالانه دست‌کم ۱۴ درصد رشد کرده است. ازاین‌رو، می‌توان گفت که نرخ رشد این شبکه درمقایسه‌با اتریوم ۲۱۰ برابر سریع‌تر بوده است. اگر شبکه تون به روند رشد خود ادامه دهد، انتظار می‌رود که این شبکه به بستر اصلی برای پیاده‌سازی پروژه‌های بلاک‌چینی تبدیل شود.

نوشته رشد شتابان شبکه تون (TON) با سرعتی ۲۰۰ برابر اتریوم اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow