گوگل مپ در حال به‌روزرسانی تصاویر سرویس Street View در چندین کشور است

گوگل در حال گرفتن عکس‌های جدید از سرویس Street View بسیاری از کشورها است تا تصاویر موجود در گوگل مپ را با کیفیت‌تر و به‌روزتر کند. این کار به کاربران کمک می‌کند تا نمای دقیق‌تری از مکان‌های مختلف در سراسر جهان داشته باشند. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل مپ در حال به‌روزرسانی تصاویر Street View در تقریباً […] نوشته گوگل مپ در حال به‌روزرسانی تصاویر سرویس Street View در چندین کشور است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
گوگل مپ در حال به‌روزرسانی تصاویر سرویس Street View در چندین کشور است

گوگل در حال گرفتن عکس‌های جدید از سرویس Street View بسیاری از کشورها است تا تصاویر موجود در گوگل مپ را با کیفیت‌تر و به‌روزتر کند. این کار به کاربران کمک می‌کند تا نمای دقیق‌تری از مکان‌های مختلف در سراسر جهان داشته باشند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل مپ در حال به‌روزرسانی تصاویر Street View در تقریباً ۸۰ کشور از‌جمله استرالیا، برزیل، دانمارک، ژاپن، فیلیپین، رواندا، صربستان، آفریقای‌جنوبی و… است. این شرکت نمای خیابان را به کشورهایی اضافه می‌کند که قبلاً در‌دسترس نبوده است؛ مانند بوسنی‌و‌هرزگوین، نامیبیا، لیختن‌اشتاین و پاراگوئه.

ورج می‌نویسد که گوگل اعلام کرده است که استفاده از دوربین قابل‌حمل‌تر Street View که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، امکان پوشش‌دادن مکان‌های بیشتری را در آینده فراهم خواهد کرد.

به‌روزرسانی تصاویر نمای خیابان در ده‌ها کشور

هم‌زمان، گوگل مپ و گوگل ارث با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی برای حذف نویزهای بصری مانند ابر، سایه، غبار و مه، به تصاویر ماهواره‌ای با‌کیفیت‌تر و وضوح بیشتر دست یافته‌اند. این دستاورد به تصاویر روشن‌تر و زنده‌تر و واقع‌بینانه‌تر منجر شده است.

با گسترش قابلیت‌های گوگل ارث، اکنون می‌توانید تصاویر تاریخی را نه‌تنها در نسخه‌ی دسکتاپ پرو، بلکه در نسخه‌های وب و موبایل نیز مشاهده کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی تغییرات منطقه‌ای خاص را در طول زمان بررسی کنید.

نوشته گوگل مپ در حال به‌روزرسانی تصاویر سرویس Street View در چندین کشور است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow