JBL چراغ‌هایی معرفی کرده که به‌صورت بی‌سیم با اسپیکرها همگام‌سازی می‌شوند

چراغ‌های مهمانی جدید JBL قابلیت همگام‌سازی بی‌سیم با اسپیکرهای خود را دارند و با نورپردازی هماهنگ، تجربه‌ی صوتی و بصری یکپارچه را ارائه دهند. به‌گزارش تک‌ناک، JBL با معرفی دو اکسسوری جدید، PartyLight Stick و PartyLight Beam، تجربه‌ی مهمانی‌های شما را متحول می‌کند. PartyLight Stick شبیه شمشیر نورانی جذابی است که فضا را پر از […] نوشته JBL چراغ‌هایی معرفی کرده که به‌صورت بی‌سیم با اسپیکرها همگام‌سازی می‌شوند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
JBL چراغ‌هایی معرفی کرده که به‌صورت بی‌سیم با اسپیکرها همگام‌سازی می‌شوند

چراغ‌های مهمانی جدید JBL قابلیت همگام‌سازی بی‌سیم با اسپیکرهای خود را دارند و با نورپردازی هماهنگ، تجربه‌ی صوتی و بصری یکپارچه را ارائه دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، JBL با معرفی دو اکسسوری جدید، PartyLight Stick و PartyLight Beam، تجربه‌ی مهمانی‌های شما را متحول می‌کند. PartyLight Stick شبیه شمشیر نورانی جذابی است که فضا را پر از نورهای متحرک می‌کند. PartyLight Beam نیز با ایجاد نمایش‌های نورانی روی دیوارها و سقف‌ها، فضای مهیجی به‌وجود می‌آورد.

ورج می‌نویسد که PartyLight Stick با قیمت ۹۹/۹۵ دلار و PartyLight Beam با قیمت ۱۴۹/۹۵ دلار، به‌صورت مستقل استفاده می‌شوند. با استفاده از اپلیکیشن موبایل، می‌توانید شدت نور و سرعت حرکت و الگوهای نورانی هرکدام را به‌دلخواه تنظیم کنید تا با فضای مهمانی شما هماهنگ شود. علاوه‌بر‌این، میکروفون داخلی این دستگاه‌ها به‌طور خودکار نمایش‌های نورانی را با موسیقی پخش‌شده هماهنگ می‌کند.

PartyLight Stick و PartyLight Beam
چراغ‌های مهمانی جی‌بی‌ال به صورت بی‌سیم با اسپیکرها همگام‌سازی می‌شوند

چراغ‌های JBL هنگام اتصال بی‌سیم به اسپیکرهای PartyBox، قابلیت‌های جذابی پیدا می‌کنند. انیمیشن‌های نورانی آن‌ها با LEDهای اسپیکر و موسیقی پخش‌شده از‌طریق بلوتوث Auracast به‌طور کامل هماهنگ می‌شوند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا با اتصال چندین چراغ PartyLight Stick و Beam به‌صورت هم‌زمان، فضایی بزرگ را با نورهای رنگارنگ پر کنید و از تجربه‌ی صوتی‌تصویری بی‌نظیری لذت ببرید.

JBL ادعا می‌کند که PartyLight Stick با بهره‌گیری از ۱۸۳ ال‌ای‌دی RGB، با هر بار شارژ تا ۸ ساعت کار خواهد کرد. این محصول گواهی IPX4 را نیز دریافت کرده است؛ بنابراین، می‌توانید آن را بدون نگرانی در فضای باز استفاده کنید. همچنین، به‌دلیل باتری داخلی دیگر نیازی به کابل برق نخواهید داشت و می‌توانید به‌راحتی چندین عدد از آن‌ها را در اطراف اتاق قرار دهید.

PartyLight Beam با ترکیب سه LED RGB و چهار LED سفید، نورپردازی متنوعی ارائه می‌دهد. بااین‌حال، نیاز به اتصال به پریز برق محدودیت‌هایی در محل قرارگیری آن ایجاد می‌کند؛ خصوصاً در محیط‌های شلوغ. با‌وجوداین‌‌، قابلیت تنظیم زاویه‌ی پرتاب نور امکان استفاده از آن در فواصل نزدیک به دیوارها را فراهم می‌کند. با‌توجه‌به ذکرنشدن مشخصات IP، بهتر است Beam را از محیط‌های مرطوب و پاشش مایعات دور نگه داشت. این محصول هم‌اکنون در آمریکای‌‌شمالی و اروپا دردسترس است.

نوشته JBL چراغ‌هایی معرفی کرده که به‌صورت بی‌سیم با اسپیکرها همگام‌سازی می‌شوند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow