یوتیوب نسخه جدید مینی‌پلیر خود را با طراحی متفاوتی برای کاربران اندروید منتشر کرد

یوتیوب با افزودن مینی‌پلیر جدیدش تماشای ویدئو را راحت‌تر کرد. کاربران اندروید می‌توانند حین انجام کارهای دیگر از ویدئوهای دلخواهشان لذت ببرند. به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای کاربران اندروید منتشر کرده است که شامل مینی‌پلیر جدید و بازطراحی تنظیمات موبایل است. این تغییرات پس از اعلامیه‌ای که هفته گذشته این شرکت منتشر کرد، […] نوشته یوتیوب نسخه جدید مینی‌پلیر خود را با طراحی متفاوتی برای کاربران اندروید منتشر کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ آبان , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  3
یوتیوب نسخه جدید مینی‌پلیر خود را با طراحی متفاوتی برای کاربران اندروید منتشر کرد

یوتیوب با افزودن مینی‌پلیر جدیدش تماشای ویدئو را راحت‌تر کرد. کاربران اندروید می‌توانند حین انجام کارهای دیگر از ویدئوهای دلخواهشان لذت ببرند.

به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای کاربران اندروید منتشر کرده است که شامل مینی‌پلیر جدید و بازطراحی تنظیمات موبایل است. این تغییرات پس از اعلامیه‌ای که هفته گذشته این شرکت منتشر کرد، به‌طور گسترده در‌دسترس قرار گرفته است. در طراحی قبلی مینی‌پلیر یوتیوب، این قابلیت در بالای نوار پایینی قرار داشت و پلیر در سمت چپ و نام ویدئو و کانال در سمت راست آن دیده می‌شد. همچنین، دکمه‌های کنترل شامل پخش یا توقف و بستن با علامت x به کاربر ارائه می‌شد.

در طراحی جدید، مینی‌پلیر به پنجره تصویر‌در‌تصویر (PiP) اندروید شباهت بیشتری دارد. در این طراحی، یک نوار در پایین صفحه وجود دارد که می‌تواند تم روشن یا تاریک داشته باشد. در این نوار، دکمه پخش یا توقف در‌کنار دکمه‌های ۱۰ ثانیه بازگشت و جلو‌بردن قرار دارد. کاربران می‌توانند مینی پلیر را به هر‌یک از چهار گوشه صفحه منتقل کنند و با حرکت انگشتان، پنجره را به عرض کامل صفحه گسترش دهند.

همچنین، برای بستن مینی‌پلیر کافی است روی گوشه بالای سمت راست ضربه بزنند. این قابلیت به‌صورت روان به PiP سیستم انتقال می‌یابد و کاربر می‌تواند هنگام خروج از برنامه تجربه‌ای بدون وقفه داشته باشد.

9to5google می‌نویسد که این بازطراحی جدید مینی‌پلیر در نسخه 19.41.39 یوتیوب برای اندروید به‌طور گسترده ارائه شده است. اگر کاربران هنوز این تغییرات را مشاهده نکرده‌اند، می‌توانند با توقف اجباری از‌طریق اطلاعات برنامه (App info) این به‌روزرسانی را فعال کنند.

یوتیوب هفته گذشته نیز قابلیت تایمر خواب را برای همه کاربران معرفی کرد که قرار است به‌صورت گسترده در‌دسترس باشد. بااین‌حال، هنوز قابلیت تنظیم دقیق سرعت پخش برای تمامی کاربران فعال نشده است. در‌کنار این تغییرات، یوتیوب منو تنظیمات خود را نیز بازطراحی کرده است. این منو اکنون سرفصل‌هایی مانند حساب کاربری، ترجیحات ویدئو و صدا، کمک و سیاست و ترجیحات توسعه‌دهنده دارد. هر بخش آیکون‌هایی جدید با طراحی سبک و نازک دارد که به کاربران تجربه بصری بهتری ارائه می‌دهد.

نوشته یوتیوب نسخه جدید مینی‌پلیر خود را با طراحی متفاوتی برای کاربران اندروید منتشر کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow