ADATA رم DDR5 CUDIMM را با ظرفیت‌های متنوع‌تر رونمایی کرد

ADATA رم سری DDR5 CUDIMM را با سرعت بیشتر و ظرفیت‌های متنوع‌تر برای کاربران حرفه‌ای و گیمرهایی معرفی کرد که به‌دنبال بهترین عملکرد هستند. به‌گزارش تک‌ناک، ADATA با همکاری برند گیمینگ خود XPG (Xtreme Performance Gear)، جدیدترین محصول خود در حوزه رم DDR5 CUDIMM را رونمایی کرد. این محصول جدید که برای پردازنده‌های دسکتاپ Core […] نوشته ADATA رم DDR5 CUDIMM را با ظرفیت‌های متنوع‌تر رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۰ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  1
ADATA رم DDR5 CUDIMM را با ظرفیت‌های متنوع‌تر رونمایی کرد

ADATA رم سری DDR5 CUDIMM را با سرعت بیشتر و ظرفیت‌های متنوع‌تر برای کاربران حرفه‌ای و گیمرهایی معرفی کرد که به‌دنبال بهترین عملکرد هستند.

به‌گزارش تک‌ناک، ADATA با همکاری برند گیمینگ خود XPG (Xtreme Performance Gear)، جدیدترین محصول خود در حوزه رم DDR5 CUDIMM را رونمایی کرد. این محصول جدید که برای پردازنده‌های دسکتاپ Core Ultra 200S اینتل و مادربردهای Z890 طراحی شده است، با ارائه حداکثر سرعت ۹۲۰۰ MT/s در دو ظرفیت ۱۶ و ۲۴ گیگابایت، به کاربران حرفه‌ای و گیمرها گزینه‌های جذابی برای افزایش عملکرد سیستم‌های خود ارائه می‌دهد.

ورود قدرتمند به بازار حافظه

Wccftech می‌نویسد که ADATA با عرضه رم DDR5 CUDIMM خود، تلاش می‌کند تا نیازهای کاربران به حافظه‌های پرسرعت و با عملکرد قدرتمند را برآورده کند. در بیانیه رسمی این شرکت، آمده است که محصولات جدید DDR5 CUDIMM شامل حافظه گیمینگ XPG LANCER RGB DDR5 CUDIMM و ADATA DDR5 CUDIMM می‌شود. این حافظه‌ها با پردازنده‌های جدید سری ۲ Intel Core Ultra سازگارند. همچنین، گزینه‌های مناسبی برای گیمرهای حرفه‌ای و کاربران عمومی به‌شمار می‌روند که به‌دنبال بهترین عملکرد ممکن از سیستم‌های خود هستند.

عملکرد قدرتمند و سازگاری مطلوب

رم DDR5 CUDIMM ای‌دیتا با سرعت پایه ۶۴۰۰ MT/s عرضه شده و با بهره‌گیری از مؤلفه‌ای مهم به نام CKD (Clock Driver) به پایداری عملکرد در فرکانس‌های بالا دست یافته است. یکی از ویژگی‌های برجسته این حافظه قابلیت اورکلاک است که امکان افزایش سرعت حافظه تا بیش از ۹۰۰۰ MT/s را با استفاده از مادربردهای Z890 فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران حرفه‌ای و گیمرها اجازه می‌دهد تا از نهایت قدرت پردازش سیستم خود بهره‌مند شوند.

ADATA در تولید این حافظه‌ها از تراشه‌های IC با‌کیفیت استفاده کرده است که به بهبود سیگنال‌ها و تثبیت عملکرد حافظه کمک می‌کند. این ترکیب از فناوری‌های پیشرفته حافظه‌های DDR5 CUDIMM را به گزینه‌ای مناسب برای سیستم‌های دسکتاپ نسل بعدی تبدیل کرده است که می‌تواند بهره‌وری و پایداری پردازش را افزایش درخورتوجهی دهد.

 حافظه DDR5 CUDIMM جدید با سرعت بالا

تأییدیه سازگاری با چهار برند بزرگ مادربرد

یکی از ویژگی‌های مهم رم DDR5 CUDIMM ای‌دیتا دریافت تأییدیه سازگاری از چهار برند بزرگ مادربرد است. این موضوع به کاربران اطمینان می‌دهد که حافظه جدید DDR5 CUDIMM به‌طور کامل با چیپست Z890 اینتل سازگار است و می‌تواند بهترین عملکرد ممکن را در این سیستم‌ها ارائه دهد.

برنامه‌های آینده ADATA و XPG

فناوری ADATA اعلام کرده است که قصد دارد تا در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ حافظه DDR5 CUDIMM را با سرعت ۶۴۰۰ MT/s و ظرفیت ۱۶ گیگابایت روانه بازار کند. هم‌زمان برند XPG نیز حافظه جدید LANCER RGB DDR5 CUDIMM را برای تقویت خط تولید DDR5 خود عرضه خواهد کرد. این محصول جدید علاوه‌بر عملکرد عالی، از طراحی هندسی زیبا و افکت‌های نورپردازی RGB برخوردار است که تجربه منحصربه‌فردی برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد.

توسعه خط تولید رم DDR5 CUDIMM

طبق برنامه‌های ADATA، خط تولید DDR5 CUDIMM قرار است به‌زودی گسترش یابد. چهار سرعت جدید تا ۹۲۰۰ MT/s به مدل‌های ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی اضافه خواهند شد. این توسعه به کاربران حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا و گیمرهایی که به‌دنبال حداکثر عملکرد هستند، امکان دسترسی به حافظه‌های مطمئن و کارآمدتر را فراهم می‌کند.

نوشته ADATA رم DDR5 CUDIMM را با ظرفیت‌های متنوع‌تر رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow