AOC مانیتورهای گیمینگ جدید سری GAMING G4 را رونمایی کرد

AOC مدل جدید مانیتورهای گیمینگ سری GAMING G4 را معرفی کرد. قیمت پایه‌ی این مانیتورهای جدید ۱۸۹ پوند اعلام شده است. به‌گزارش تک‌ناک، AOC، یکی از برندهای پیشرو و شناخته‌شده برای مانیتورهای گیمینگ، مدل جدید مانیتورهای گیمینگ سری GAMING G4 خود را معرفی کرد. این سری جدید برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران دارای بودجه‌ی محدود […] نوشته AOC مانیتورهای گیمینگ جدید سری GAMING G4 را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
AOC مانیتورهای گیمینگ جدید سری GAMING G4 را رونمایی کرد

AOC مدل جدید مانیتورهای گیمینگ سری GAMING G4 را معرفی کرد. قیمت پایه‌ی این مانیتورهای جدید ۱۸۹ پوند اعلام شده است.

به‌گزارش تک‌ناک، AOC، یکی از برندهای پیشرو و شناخته‌شده برای مانیتورهای گیمینگ، مدل جدید مانیتورهای گیمینگ سری GAMING G4 خود را معرفی کرد. این سری جدید برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران دارای بودجه‌ی محدود طراحی شده است و رزولوشن‌ها و اندازه‌های صفحه‌نمایش مختلفی را با ویژگی‌های جدید ارائه می‌دهد.

سری GAMING G4 شامل مانیتورهای مجهز به پنل‌های تخت و منحنی است و نرخ نوسازی مطلوبی برای اجرای روان بازی‌ها ارائه می‌دهد. درادامه، با این مانیتورها بیشتر آشنا می‌شویم.

مانیتورهای گیمینگ جدید سری GAMING G4 AOC

مدل C27G4ZXU

Wccftech می‌نویسد که مدل C27G4ZXU به پنل ۲۷ اینچی منحنی VA سریع با انحنای 1500R مجهز است. این مانیتور می‌تواند حداکثر نرخ نوسازی ۲۸۰ هرتز را با ۱ میلی‌ثانیه تأخیر ارائه دهد. برخلاف پنل‌های VA معمولی، پنل مانیتور جدید AOC از نسبت کنتراست ۴۰۰۰:۱ و حداکثر ۳۰۰ نیت روشنایی بهره می‌برد. علاوه‌بر کیفیت نمایش مناسب، این مانیتور بلندگوهای داخلی و ۴ پورت USB 3.2 برای اتصال آسان دستگاه‌های جانبی ارائه می‌دهد.

مانیتورهای گیمینگ جدید سری GAMING G4 AOC

مدل‌های CQ27G4X و Q27G4XF

CQ27G4X و Q27G4XF دو مانیتور ۲۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل هستند. تفاوت اصلی این دو مدل در نوع پنل آن‌هاست. CQ27G4X از پنل منحنی VA سریع با انحنای 1500R و نرخ نوسازی حداکثر ۲۸۰ هرتزی بهره می‌برد؛ در‌حالی‌که Q27G4XF به پنل IPS با همان نرخ تازه‌سازی مجهز شده است.

هر دو مانیتور مشخصات فنی مشابهی دارند؛ مانند زمان پاسخ‌گویی ۰/۵ میلی‌ثانیه، پشتیبانی از HDR10، پایه‌ی ارگونومیک و تکنولوژی Adaptive Sync برای تجربه‌ی بازی روان و بدون پارگی.

مانیتورهای گیمینگ جدید سری GAMING G4 AOC

مدل CQ32G4VE

مانیتور CQ32G4VE به پنل ۳۲ اینچی منحنی VA سریع با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و حداکثر نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز مجهز است که تجربه‌ای روان و باکیفیت از بازی‌ها را ارائه می‌دهد. اگرچه این مانیتور پنل تخت و پایه ثابت دارد، از ساختاری محکم و پایدار بهره می‌برد.

مانیتورهای گیمینگ جدید سری GAMING G4 AOC

تمام مانیتورهای گیمینگ سری G4 به فناوری MBR Sync مجهز هستند. این فناوری با همگام‌سازی استروبینگ نور پس‌زمینه با نرخ نوسازی، تاری حرکت را به حداقل می‌رساند و تجربه‌ای روان و بدون لگ را برای گیمرها فراهم می‌کند. علاوه‌بر MBR Sync، ویژگی‌های گیمینگ متنوع دیگری در این مانیتورها تعبیه شده‌اند؛ ازجمله:

  • کاهش تأخیر ورودی (Low Input Lag)
  • تنظیم پویای نقطه سیاه (Dynamic Dial Point)
  • کنترل سایه (Shadow Control)
  • شمارنده‌ی فریم (Frame Counter)

برای شخصی‌سازی کامل تنظیمات، مانیتورهای سری G4 از نرم‌افزار اختصاصی AOC G-Menu بهره می‌برند که امکان دسترسی آسان به تمامی تنظیمات و سفارشی‌سازی آن‌ها را فراهم می‌کند. تمام مدل‌های جدید سری GAMING G4 تا پایان ماه سپتامبر با گارانتی ۳ ساله و با قیمت‌های زیر دردسترس خواهند بود.:

  • مدل C27G4ZXU: با قیمت ۱۸۹/۹۹ پوند
  • مدل CQ27G4X:  با قیمت ۱۸۹/۹۹ پوند
  • مدل Q27G4X: با قیمت ۱۹۹/۹۹ پوند
  • مدل CQ32G4VE: با ۲۴۹/۹۹ پوند

نوشته AOC مانیتورهای گیمینگ جدید سری GAMING G4 را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow