Beelink مینی پی‌سی Beeline SER9 را با پردازنده AMD Ryzen AI 300 رونمایی کرد

شرکت Beelink مینی پی‌سی جدید Beeline SER9 را با پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen 9 AI HX 370 رونمایی کرد. این مینی پی‌سی ۹۹۹ دلار قیمت دارد. به‌گزارش تک‌ناک، پردازنده‌های AMD Ryzen AI 300 APU به‌سرعت در بازار لپ‌تاپ جا باز کرده‌اند و در کانون توجه برندهای مطرحی مانند MSI و ایسوس قرار گرفته‌اند. بااین‌حال، با وجود […] نوشته Beelink مینی پی‌سی Beeline SER9 را با پردازنده AMD Ryzen AI 300 رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
Beelink مینی پی‌سی Beeline SER9 را با پردازنده AMD Ryzen AI 300 رونمایی کرد

شرکت Beelink مینی پی‌سی جدید Beeline SER9 را با پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen 9 AI HX 370 رونمایی کرد. این مینی پی‌سی ۹۹۹ دلار قیمت دارد.

به‌گزارش تک‌ناک، پردازنده‌های AMD Ryzen AI 300 APU به‌سرعت در بازار لپ‌تاپ جا باز کرده‌اند و در کانون توجه برندهای مطرحی مانند MSI و ایسوس قرار گرفته‌اند. بااین‌حال، با وجود محبوبیت این معماری در بخش موبایل، حضور آن در مینی پی‌سی‌ها تاکنون محدود بوده است.

حالا Beelink تصمیم گرفته است زودتر از همه به این روند بپیوندد و مینی پی‌سی جدید Beeline SER9 خود را معرفی کند. این محصول عملکردی قدرتمند ارائه می‌دهد و به سیستم خنک‌کننده‌ی مناسبی مجهز است که آن را برای اجرای بازی و انجام کارهای سنگین مناسب می‌کند.

مشخصات مینی پی‌سی SER9 Beelink

آشنایی با مینی پی‌سی Beeline SER9

Wccftech می‌نویسد که مینی پی‌سی Beeline SER9 به پردازنده‌ی قدرتمند AMD Ryzen 9 AI HX 370 APU مجهز شده است. این پردازنده شامل چهار هسته‌ی Zen 5 قدرتمند و هشت هسته‌ی Zen 5c کم‌مصرف است. این پردازنده‌ی مرکزی را پردازنده‌ی گرافیکی Radeon 890M مبتنی‌بر معماری RDNA 3.5 با قابلیت اورکلاک تا فرکانس ۲۹۰۰ مگاهرتز همراهی می‌کند.

مینی پی‌سی مذکور با پردازنده‌ی یکپارچه (APU) قدرتمند، عملکرد گرافیکی رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد و بازی‌های پرطرفداری مثل Black Myth: Wukong را با نرخ فریم ۷۰ تا ۹۰ هرتر و Counter-Strike 2 را با نرخ فریم ۱۲۰ تا ۱۳۰ هرتز می‌تواند اجرا کند. این یعنی شما می‌توانید از تجربه‌ی بازی روان و بدون لگ لذت ببرید.

پردازنده مینی پی‌سی SER9 Beelink

رم، فضای ذخیره‌سازی و درگاه‌های ورودی و خروجی

مینی پی‌سی Beeline SER9 به ۳۲ گیگابایت رم پرسرعت LPDDR5X-7500 مجهز شده است. همچنین، دو اسلات M.2 2280 PCIe 4.0×4 دارد که درمجموع ۴ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه دو درگاه USB 2.0، دو درگاه USB 3.2 با سرعت ۱۰ گیگابیت‌بر‌ثانیه، یک درگاه USB Type-C با سرعت ۱۰ گیگابیت‌بر‌ثانیه، یک درگاه پرسرعت USB4 با سرعت ۴۰ گیگابیت‌بر‌ثانیه، یک درگاه HDMI 2.0، یک درگاه دیسپلی‌پورت DP 1.4، جک ۳/۵ میلی‌متری و یک درگاه شبکه ۲/۵ گیگابیتی دارد. همچنین، این مینی پی‌سی از وای‌فای ۶ اینتل و بلوتوث ۵/۲ پشتیبانی می‌کند.

عملکرد

بر‌اساس اطلاعات ارائه‌شده، پردازنده‌ی Ryzen 9 AI HX 370 APU در بنچمارک Cinebench R23، امتیاز تک‌هسته‌ای ۲,۰۴۹ و امتیاز چند‌هسته‌ای ۲۳,۵۸۰ را کسب کرده است. این نتایج عملکرد قدرتمندی مینی پی‌سی Beeline SER9 را نشان می‌دهد و آن را به رقیبی جدی در بازار مینی پی‌سی‌ها تبدیل می‌کند. این عملکرد خیره‌کننده به‌لطف قابلیت‌های پیشرفته‌ی پلتفرم استریکس پوینت AMD و قدرت محاسباتی هوش مصنوعی ۵۰ تاپسی حاصل شده است.

مینی پی‌سی SER9 Beelink

سیستم خنک‌کننده‌ی MSC2.0 نیز نقش مهمی در عملکرد Beeline SER9 ایفا می‌کند. این سیستم شامل یک فن بزرگ ورودی هوا در قسمت پایین دستگاه و یک دریچه‌ی خروجی هوا برای دفع گرما است. این طراحی به‌همراه محفظه‌ی بخار تعبیه‌شده در صفحه پایه، امکان خنک‌سازی تا ۶۵ وات TDP را با صدای بسیار کم فراهم می‌کند. علاوه‌بر‌این، SSDهای دستگاه نیز از خنک‌کننده‌ی اختصاصی بهره می‌برند.

به‌زودی، شرکت Beelink مینی پی‌سی Beeline SER9 را با تخفیف و به قیمت ۹۹۹ دلار دردسترس خواهد داد.

نوشته Beelink مینی پی‌سی Beeline SER9 را با پردازنده AMD Ryzen AI 300 رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow