Call of Duty: Black Ops 6 قبل از انتشار، پرفروش‌ترین بازی در استیم شد

Call of Duty: Black Ops 6، عنوان انحصاری استودیو اکتیویژن ویزارد، به پر‌فروش‌ترین عنوان استیم تبدیل شد. این بازی که فردا منتشر خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، بازی Call of Duty: Black Ops 6 قبل از انتشار، پرفروش‌ترین بازی در استیم لقب گرفت. جالب است که حتی با وجود قرار‌داشتن در گیم پس (Game Pass)، این […] نوشته Call of Duty: Black Ops 6 قبل از انتشار، پرفروش‌ترین بازی در استیم شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  5
Call of Duty: Black Ops 6 قبل از انتشار، پرفروش‌ترین بازی در استیم شد

Call of Duty: Black Ops 6، عنوان انحصاری استودیو اکتیویژن ویزارد، به پر‌فروش‌ترین عنوان استیم تبدیل شد. این بازی که فردا منتشر خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، بازی Call of Duty: Black Ops 6 قبل از انتشار، پرفروش‌ترین بازی در استیم لقب گرفت. جالب است که حتی با وجود قرار‌داشتن در گیم پس (Game Pass)، این بازی پرفروش‌ترین عنوان در Steam شده است که از تقاضای فراوان برای آن حکایت می‌کند.

به‌نقل از tech4gamers، نسخه سال گذشته‌ی Modern Warfare 3 با انتقادات زیادی روبه‌رو و به‌عنوان ضعیف‌ترین نسخه در سری Call of Duty شناخته شد. کمپین این بازی تا حدی ناامیدکننده بود که بسیاری از طرفداران را ناراضی کرد. با‌این‌حال، نسخه جدید این سری، یعنی Black Ops 6، امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 قبل از عرضه، پرفروش‌ترین بازی در استیم شد

بیشتر طرفداران بازی‌های چندنفره در پلتفرم PC فعالیت می‌کنند و معمولاً Steam را به‌عنوان پلتفرم اصلی خود انتخاب می‌کنند. بنابراین، فروش چشمگیر بازی با وجود دسترسی به آن از طریق Game Pass چندان شگفت‌انگیز نیست. همان‌طور‌که در تصویر مشاهده می‌شود، Black Ops 6 در‌حال‌حاضر پرفروش‌ترین بازی در استیم است. این امر به‌دلیل فاصله کم تا انتشار بازی (یک روز) و تقویت پیش‌فروش‌ها است.

برای افزایش فروش، مایکروسافت نسخه آزمایشی ۱ دلاری Game Pass را حذف کرده است که به نظر اقدامی هوشمندانه است. احتمالاً بسیاری از گیمرها به‌دلیل تجربه‌ی نسخه قبلی، این عنوان را در Game Pass امتحان خواهند کرد. بازی Call of Duty: Black Ops 6 قرار است در ۲۵ اکتبر منتشر شود.

نوشته Call of Duty: Black Ops 6 قبل از انتشار، پرفروش‌ترین بازی در استیم شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow