Circle to Search با قابلیت اسکن بارکد و QR کد هوشمندتر می‌شود

گوگل ویژگی جدیدی به Circle to Search اضافه کرده است که اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین گوشی‌تان، بارکدها و QR کدها را اسکن کنید. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با افزودن قابلیت اسکن مستقیم بارکدها و QR کدها به Circle to Search، استفاده از این ابزار را ساده‌تر کرده است. با به‌روزرسانی جدید، این قابلیت... نوشته Circle to Search با قابلیت اسکن بارکد و QR کد هوشمندتر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
Circle to Search با قابلیت اسکن بارکد و QR کد هوشمندتر می‌شود

گوگل ویژگی جدیدی به Circle to Search اضافه کرده است که اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین گوشی‌تان، بارکدها و QR کدها را اسکن کنید.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با افزودن قابلیت اسکن مستقیم بارکدها و QR کدها به Circle to Search، استفاده از این ابزار را ساده‌تر کرده است. با به‌روزرسانی جدید، این قابلیت گوگل به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت خودکار هر بارکد یا QR کدی که در صفحه‌نمایش گوشی‌تان مشاهده می‌کنید، شناسایی و اسکن کنید. این ویژگی با نمایش آیکونی کوچک روی کد شناسایی‌شده، به شما امکان می‌دهد تا با لمس ساده، به اطلاعات یا وب‌سایت مرتبط با آن دسترسی پیدا کنید.

گوگل ویژگی جدیدی به Circle to Search اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از دوربین گوشی‌تان

به‌نقل از فون‌آرنا، این ویژگی در حال انتشار برای گوشی‌های هوشمند بیشتری ازجمله دستگاه‌های پیکسل گوگل و گلکسی سامسونگ است. برای استفاده از آن، کافی است صفحه‌ی وب یا تصویر حاوی کد QR را باز کنید و سپس دکمه‌ی خانه یا دکمه‌ی ناوبری را فشار دهید. با این کار، Circle to Search به‌طور خودکار فعال می‌شود و با تشخیص QR کد، اطلاعات مربوط به آن را دراختیارتان قرار می‌دهد.

این پیشرفت بخشی از تلاش‌های مداوم گوگل برای بهبود عملکرد قابلیت Circle to Search است. در جدیدترین به‌روزرسانی، این ویژگی به دکمه‌ای برای اشتراک‌گذاری آسان مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای انتخاب‌شده را به‌سرعت با دیگران به‌اشتراک بگذارند.

درحال‌حاضر، فقط برخی از گوشی‌های پیکسل و گلکسی از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. بااین‌حال، پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی گوشی‌های بیشتری این ویژگی را دریافت کنند. این یعنی تعداد بیشتری از افراد می‌توانند از قابلیت یادشده برای بازیابی اطلاعاتشان استفاده کنند.

نوشته Circle to Search با قابلیت اسکن بارکد و QR کد هوشمندتر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow