ETFهای بیت کوین بهترین عملکرد خود را در ۴۸ روز گذشته ثبت کردند

دوشنبه ۲۲ جولای (۲ مرداد)، صندوق‌های ETF بیت‌کوین مستقر در ایالات متحده، رکورد جریان ورود سرمایه از ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) به این سو را شکستند. به‌گزارش تک‌ناک، آمار و ارقام پایگاه‌های رسمی حاکی از آن است که دیروز دست‌کم ۵۳۳ میلیون دلار سرمایه راهی ETFهای نقدی بیت کوین شده است. این سومین هفته‌ی متوالی... نوشته ETFهای بیت کوین بهترین عملکرد خود را در ۴۸ روز گذشته ثبت کردند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
ETFهای بیت کوین بهترین عملکرد خود را در ۴۸ روز گذشته ثبت کردند

دوشنبه ۲۲ جولای (۲ مرداد)، صندوق‌های ETF بیت‌کوین مستقر در ایالات متحده، رکورد جریان ورود سرمایه از ۴ ژوئن (۱۵ خرداد) به این سو را شکستند.

به‌گزارش تک‌ناک، آمار و ارقام پایگاه‌های رسمی حاکی از آن است که دیروز دست‌کم ۵۳۳ میلیون دلار سرمایه راهی ETFهای نقدی بیت کوین شده است. این سومین هفته‌ی متوالی است که ETFها شاهد جریان ورود سرمایه‌ی مثبت بوده‌اند.

به‌نقل از کریپتودنس، در میان ETFها صندوق قابل‌معامله شرکت بلک‌راک با نماد معاملاتی IBIT با دریافت ۵۲۶ میلیون دلار سرمایه پیشتاز بوده است. دیگر صندوق‌ها ازجمله اینوسکو و فیدلیتی و فرانکلین هم به‌ترتیب با دریافت ۲۳ و ۱۳ و ۷/۹ میلیون دلار بیشترین جریان سرمایه ورودی را داشته‌اند.

رده‌بندی ETF بیت کوین

بااین‌حال برخی از صندوق‌ها نیز به‌رغم خوش‌بینی حاکم بر بازار با خروج سرمایه مواجه شده‌اند که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به ون‌اک با خروجی ۳۸/۴ میلیون دلار اشاره کرد.

نوشته ETFهای بیت کوین بهترین عملکرد خود را در ۴۸ روز گذشته ثبت کردند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow