افزایش حیرت‌آور شمار کاربران تلگرام با راه‌اندازی بازی‌های رمزارزی

تلگرام، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، با تبدیل‌شدن به نخستین گزینه‌ی گیمرهای رمزارزی موفق شده است پایگاه کاربری خود را گسترش بی‌سابقه‌ای دهد. به‌گزارش تک‌ناک، با اقبال روزافزون به بازی‌های رمزارزی همچون همستر کامبت و تپ‌سواپ، شمار کاربران تلگرام در سرتاسر جهان رو به افزایش گذاشته است. به‌نقل از دیکریپت، پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، روز دوشنبه اعلام... نوشته افزایش حیرت‌آور شمار کاربران تلگرام با راه‌اندازی بازی‌های رمزارزی اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
افزایش حیرت‌آور شمار کاربران تلگرام با راه‌اندازی بازی‌های رمزارزی

تلگرام، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، با تبدیل‌شدن به نخستین گزینه‌ی گیمرهای رمزارزی موفق شده است پایگاه کاربری خود را گسترش بی‌سابقه‌ای دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، با اقبال روزافزون به بازی‌های رمزارزی همچون همستر کامبت و تپ‌سواپ، شمار کاربران تلگرام در سرتاسر جهان رو به افزایش گذاشته است.

به‌نقل از دیکریپت، پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، روز دوشنبه اعلام کرد که این پلتفرم پیام‌رسانی موفق شده است به رکورد جدید ۹۵۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهانه دست پیدا کند.

دوروف در کانال رسمی خود می‌نویسد:

از نقطه‌ی عطف ۹۰۰ میلیون کاربر عبور کردیم و در آستانه‌ی یک‌میلیاردی‌شدن هستیم.

بدون تردید بخشی از رشد حیرت‌انگیز پایگاه کاربری تلگرام مدیون بازی‌های رمزارزی مختلفی است که این روزها توانسته‌اند در کانون اخبار قرار بگیرند؛ بازی‌هایی که در بستر پیام‌رسان تلگرام و بلاک‌چین تون راه‌اندازی شده‌اند.

گفتنی است که پروژه‌ی بلاک‌چین تون با حکم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از دستور کار تلگرام خارج شد تا اینکه گروهی از توسعه‌دهندگان آزاد روند پیشبرد اهداف این پروژه را در دست گرفتند.

پیش از همه، نات‌کوین پیشتاز بازی‌های تلگرامی شد. در این بازی، کاربران با ضربه‌شدن به صفحه‌ی تلفن‌همراه خود و انجام وظایف روزانه می‌توانستند سکه به‌دست بیاورند. سپس این سکه‌ها را بفروشند و درآمد کسب کنند.

هر روز بازی جدیدی در بستر تلگرام راه‌اندازی می‌شود. انتظار می‌رود با ادامه‌ی این روند شمار کاربران تلگرام به‌زودی از مرز یک‌میلیارد نفر عبور کند.

نوشته افزایش حیرت‌آور شمار کاربران تلگرام با راه‌اندازی بازی‌های رمزارزی اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow