HarmonyCloak؛ ابزاری برای حفاظت موسیقی از سرقت توسط هوش مصنوعی

محققان ابزاری جدید به نام HarmonyCloak توسعه داده‌اند که می‌تواند به نوازندگان کمک کند تا آثار خود را از سرقت توسط هوش مصنوعی محافظت کنند. این ابزار با افزودن یک لایه نویز نامحسوس به موسیقی، آن را برای هوش مصنوعی غیرقابل تشخیص می‌کند، در حالی که برای انسان قابل شنیدن نیست. به گزارش سرویس اخبار […] منبع خبر HarmonyCloak؛ ابزاری برای حفاظت موسیقی از سرقت توسط هوش مصنوعی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  5
HarmonyCloak؛ ابزاری برای حفاظت موسیقی از سرقت توسط هوش مصنوعی

محققان ابزاری جدید به نام HarmonyCloak توسعه داده‌اند که می‌تواند به نوازندگان کمک کند تا آثار خود را از سرقت توسط هوش مصنوعی محافظت کنند. این ابزار با افزودن یک لایه نویز نامحسوس به موسیقی، آن را برای هوش مصنوعی غیرقابل تشخیص می‌کند، در حالی که برای انسان قابل شنیدن نیست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی برای تولید محتوای جدید، به مقدار زیادی داده آموزشی نیاز دارد که اغلب شامل آثار هنری و موسیقی افراد دیگر است. این موضوع باعث نگرانی در مورد سرقت آثار هنری و نقض حقوق مالکیت شده است.

HarmonyCloak با افزودن یک لایه نویز به موسیقی، آن را برای هوش مصنوعی غیرقابل تشخیص می‌کند. این نویز به‌گونه‌ای طراحی شده است که توسط انسان قابل شنیدن نیست، اما برای هوش مصنوعی بسیار آشفته‌کننده است. هوش مصنوعی نمی‌تواند این نویز را از موسیقی اصلی جدا کند و در نتیجه، نمی‌تواند به طور دقیق آن را بازسازی کند.

 HarmonyCloak می‌تواند به نوازندگان کمک کند تا آثار خود را از سرقت توسط هوش مصنوعی محافظت کنند. با استفاده از HarmonyCloak، نوازندگان می‌توانند ارزش آثار خود را افزایش دهند و از درآمد بیشتری برخوردار شوند.این ابزار می‌تواند به عنوان یک سلاح دفاعی در برابر تهدید هوش مصنوعی به صنایع خلاق استفاده شود.

با پیشرفت هوش مصنوعی، ممکن است در آینده ابزارهای جدیدی برای دور زدن HarmonyCloak توسعه داده شود. بنابراین، محققان باید به طور مداوم این ابزار را بهبود بخشند تا از اثرگذاری آن اطمینان حاصل کنند. HarmonyCloak یک ابزار نوآورانه است که می‌تواند به نوازندگان کمک کند تا آثار خود را از سرقت توسط هوش مصنوعی محافظت کنند. با استفاده از این ابزار، نوازندگان می‌توانند به حفظ ارزش و اصالت آثار خود کمک کنند.

منبع خبر HarmonyCloak؛ ابزاری برای حفاظت موسیقی از سرقت توسط هوش مصنوعی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow