HMD Global پس از نوکیا، وارد بازار چین می‌شود

HMD Global پس از ۸ سال برند‌سازی برای نوکیا قصد دارد تا با ورود به بازارهای جهانی به‌ویژه چین، روی برندسازی خود متمرکز شود. به‌گزارش تک‌ناک، HMD Global چندین گوشی هوشمند را در بازارهای مختلف جهانی عرضه کرده است. حالا نوبت بازار چین است که از گوشی‌های برند HMD میزبانی کند. پیش‌از‌این، شاهد رونمایی گوشی‌های... نوشته HMD Global پس از نوکیا، وارد بازار چین می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
HMD Global پس از نوکیا، وارد بازار چین می‌شود

HMD Global پس از ۸ سال برند‌سازی برای نوکیا قصد دارد تا با ورود به بازارهای جهانی به‌ویژه چین، روی برندسازی خود متمرکز شود.

به‌گزارش تک‌ناک، HMD Global چندین گوشی هوشمند را در بازارهای مختلف جهانی عرضه کرده است. حالا نوبت بازار چین است که از گوشی‌های برند HMD میزبانی کند.

پیش‌از‌این، شاهد رونمایی گوشی‌های برند HMD در هند بودیم. سری Crest به‌طور خاص برای مصرف‌کنندگان هندی طراحی شده و کمپین بازاریابی‌اش هم بسیار موفق بود. اکنون این شرکت به‌دنبال بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند، یعنی چین است.

HMD Global با ایجاد حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی چین، رسماً ورودش به بازار این کشور را اعلام کرد. با‌این‌حال، جزئیات دقیقی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند شرکت مذکور منتشر نشده است. شایان ذکر است که حساب‌های کاربری نوکیا در شبکه‌های اجتماعی همچنان فعال هستند.

HMD با ایجاد حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی چین رسما ورود خود به چین را اعلام کرد.

به‌نقل از گیزچاینا، گوشی‌های HMD Global که در چین عرضه خواهند شد، احتمالاً تفاوت‌هایی با مدل‌های جهانی خواهند داشت. چنین رویکردی پیش‌تر در بازارهای دیگر نیز دیده شده بود؛ از‌این‌رو، پیش‌بینی می‌شود که رویکرد این شرکت در چین جالب به‌نظر برسد.

در‌حال‌حاضر، این برند در حال آزمایش گوشی‌های مختلف است. برای مثال، HMD اخیراً اسکای‌لاین (Skyline) را معرفی کرد که طراحی آیکونیک گوشی‌های نوکیا لومیا را احیا می‌کند. همچنین، انتظار می‌رود HMD گوشی دیگری به نام هایپر (Hyper) را عرضه کند که زبان طراحی لومیا و برخی ویژگی‌های برجسته دیگر را به‌همراه خواهد داشت.

علاوه‌بر‌این، شرکت یادشده گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند سری HMD Pulse را عرضه کرده است. این در شرایطی است که HMD Global باید برای حضور موفق در چین، گوشی‌هایی با‌ارزش‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه دهد. بازار چین بسیار رقابتی است؛ بنابراین، دستگاه‌ها باید با قیمت اقتصادی عرضه شوند.

نوشته HMD Global پس از نوکیا، وارد بازار چین می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow