MSI مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی MPG 321CURX را معرفی کرد

MSI مانیتور گیمینگ MPG 321CURX را با پنل ۳۲ اینچی QD-OLED، رزولوشن 4K، نسبت تصویر ۱۶:۹، ویژگی‌های چشمگیر و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، MSI مانیتور گیمینگ خمیده‌ی MPG 321CURX را معرفی کرد. مانیتور جدید MSI به پنل ۳۲ اینچی با لایه‌ی کوانتوم‌دات و نمایشگر OLED برای روشنایی و وضوح بهتر مجهز... نوشته MSI مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی MPG 321CURX را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
MSI مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی MPG 321CURX را معرفی کرد

MSI مانیتور گیمینگ MPG 321CURX را با پنل ۳۲ اینچی QD-OLED، رزولوشن 4K، نسبت تصویر ۱۶:۹، ویژگی‌های چشمگیر و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، MSI مانیتور گیمینگ خمیده‌ی MPG 321CURX را معرفی کرد. مانیتور جدید MSI به پنل ۳۲ اینچی با لایه‌ی کوانتوم‌دات و نمایشگر OLED برای روشنایی و وضوح بهتر مجهز است.

این مانیتور انحنای 1700R دارد که آن را برای غوطه‌وری در بازی ایدئال می‌کند. مانیتور MPG 321CURX از رزولوشن UHD/4K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز برای ارائه‌ی گیم‌پلی روان برای گیمرها پشتیبانی می‌کند.

مانیتور گیمینگ MPG 321CURX MSI

Wccftech می‌نویسد که زمان پاسخ‌گویی MPG321CURX تنها ۰/۰۳ میلی‌ثانیه است که به مانیتور اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به فریم بعدی تغییر کند، بدون اینکه اثری از فریم‌های قبلی باقی بماند. علاوه‌بر‌این، مانیتور جدید ام‌اس‌آی به چندین ویژگی محافظتی مانند Pixel Shift و Panel Protect و تشخیص صفحه‌ی استاتیک مجهز است.

مانیتور گیمینگ MPG 321CURX MSI

ازنظر درگاه‌های خروجی، مانیتور MPG321CURX ام‌اس‌آی از پورت‌های HDMI 2.1، پورت USB 2.0 Type A، پورت USB 2.0 Type B و خروجی هدفون بهره می‌برد. این مانیتور ماژول KVM برای سوئیچ سریع بین دستگاه‌ها و MSI Gaming Intelligence نیز دارد که شامل چندین ویژگی گیمینگ مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای نیازهای مختلف است.

مانیتور گیمینگ MPG321CURX به فیلم گرافن و هیت‌سینک سفارشی برای دفع سریع‌تر گرما بدون نیاز به فن مجهز است. این امر باعث خنک‌سازی غیرفعال سریع‌تر و بی‌صدا می‌شود و عمر مفید پنل را افزایش می‌دهد. مانیتور جدید ام‌اس‌آی از هفته‌ی آینده با قیمت ۱,۵۴۰ برای خرید دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نوشته MSI مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی MPG 321CURX را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow