HONOR جستجوی تصویری سریع گوگل را به گوشی‌های خود آورد

HONOR با معرفی ویژگی جدید “دایره برای جستجو با گوگل” در سری گوشی‌های HONOR Magic V3 و HONOR 200، تجربه جستجو در گوشی‌های هوشمند را متحول کرده است. با این ویژگی، کاربران می‌توانند به سادگی با کشیدن یک دایره روی هر متن یا تصویری روی صفحه، اطلاعات مربوط به آن را به سرعت جستجو کنند. […] منبع خبر HONOR جستجوی تصویری سریع گوگل را به گوشی‌های خود آورد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۰ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  4
HONOR جستجوی تصویری سریع گوگل را به گوشی‌های خود آورد

HONOR با معرفی ویژگی جدید “دایره برای جستجو با گوگل” در سری گوشی‌های HONOR Magic V3 و HONOR 200، تجربه جستجو در گوشی‌های هوشمند را متحول کرده است. با این ویژگی، کاربران می‌توانند به سادگی با کشیدن یک دایره روی هر متن یا تصویری روی صفحه، اطلاعات مربوط به آن را به سرعت جستجو کنند. چه بخواهید کلمه‌ای را ترجمه کنید، جواب سوالی را پیدا کنید یا درباره یک محصول اطلاعات بیشتری کسب کنید، این ویژگی جدید همه کارها را برای شما انجام می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، HONOR با همکاری نزدیک با گوگل، این ویژگی جستجوی تصویری را توسعه داده است. الگوریتم‌های هوش مصنوعی قدرتمندی که در این ویژگی به کار رفته‌اند، جستجو را سریع‌تر و دقیق‌تر از همیشه کرده‌اند. همچنین، HONOR به حریم خصوصی کاربران بسیار اهمیت می‌دهد و از فناوری‌های هوش مصنوعی برای محافظت از اطلاعات شخصی کاربران استفاده می‌کند.

HONOR Magic V3، گوشی تاشو پرچمدار HONOR، علاوه بر این ویژگی جدید، ابزارهای هوش مصنوعی دیگری مانند پاک‌کننده پس‌زمینه عکس‌ها، مترجم همزمان و نوت‌برداری هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. همچنین، این گوشی با قابلیت‌های حفاظت از چشم و تشخیص تصاویر جعلی، از سلامت و امنیت کاربران محافظت می‌کند.

سیستم‌عامل MagicOS 8.0.1 که در گوشی‌های HONOR استفاده می‌شود، تجربه کاربری بسیار روان و لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد. ویژگی‌هایی مانند Magic Portal و Magic Capsule، تعامل با گوشی را ساده‌تر و جذاب‌تر کرده‌اند. هر دو مدل HONOR Magic V3 و HONOR 200 Series در حال حاضر در بازارهای جهانی موجود هستند. با این ویژگی جدید، HONOR یک قدم بزرگ به سوی آینده‌ای برداشته است که در آن گوشی‌های هوشمند نه تنها ابزار ارتباطی، بلکه دستیارهای هوشمند ما هستند.

منبع خبر HONOR جستجوی تصویری سریع گوگل را به گوشی‌های خود آورد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow