لپ‌تاپ Auto Twist AI لنوو با صفحه نمایشی که خود را تنظیم می‌کند

شاید با قابلیت Center Stage اپل در مک آشنا باشید که با ردیابی حرکات کاربر، کادر تصویر را به صورت خودکار تنظیم می‌کند. حالا لنوو با لپ‌تاپ مفهومی Auto Twist AI قدمی فراتر گذاشته است. این لپ‌تاپ می‌تواند تمام صفحه نمایش را به صورت خودکار حرکت دهد و دیگر محدود به محدوده دوربین نیست. به […] منبع خبر لپ‌تاپ Auto Twist AI لنوو با صفحه نمایشی که خود را تنظیم می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۰ مهر , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  4
لپ‌تاپ Auto Twist AI لنوو با صفحه نمایشی که خود را تنظیم می‌کند

شاید با قابلیت Center Stage اپل در مک آشنا باشید که با ردیابی حرکات کاربر، کادر تصویر را به صورت خودکار تنظیم می‌کند. حالا لنوو با لپ‌تاپ مفهومی Auto Twist AI قدمی فراتر گذاشته است. این لپ‌تاپ می‌تواند تمام صفحه نمایش را به صورت خودکار حرکت دهد و دیگر محدود به محدوده دوربین نیست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، این ایده چندان جدید نیست، اما چند نکته آن را متمایز می‌کند:لپ‌تاپ لنووی که پیش‌تر رونمایی شده بود، بدنه بزرگ‌تری داشت و فضای کافی برای این مکانیزم جدید فراهم می‌کرد. اما در گوشی‌های تاشو، لولا فضای زیادی اشغال می‌کند و باتری را کوچک‌تر می‌کند. گوشی‌هایی با دوربین سلفی متحرک نشان دادند که جا دادن مکانیزم‌های پیچیده در گوشی چقدر دشوار است. اگر موتورولا بتواند این کار را برای یک صفحه نمایش کامل انجام دهد، پیشرفت بزرگی خواهد بود.

این فناوری از موادی استفاده می‌کند که با گرما تغییر شکل می‌دهند و موتورهای کوچکی به حرکت لولا کمک می‌کنند. همچنین، هوش مصنوعی برای ردیابی حرکات کاربر به کار می‌رود. با وجود اینکه این فناوری هنوز در مراحل اولیه است، پتانسیل زیادی دارد. تصور کنید در تماس‌های ویدیویی، صفحه نمایش همیشه روی صورت شما تنظیم باشد یا بتوانید زاویه دید خود را به راحتی تغییر دهید.

منبع خبر لپ‌تاپ Auto Twist AI لنوو با صفحه نمایشی که خود را تنظیم می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow