iQOO 13 نسل جدید گوشی‌های گیمینگ با نمایشگر فوق‌العاده است

شرکت iQOO در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند iQOO 13 برای بازار چین است. انتظار می‌رود این دستگاه در ماه نوامبر امسال در این کشور رونمایی شود. این بار، به نظر می‌رسد شرکت قصد ندارد مدل پرو را همراه با آن عرضه کند. بنابراین، انتظار می‌رود iQOO 13 ویژگی‌هایی را شامل شود که قرار بود در […] منبع خبر iQOO 13 نسل جدید گوشی‌های گیمینگ با نمایشگر فوق‌العاده است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:59
 0  3
iQOO 13 نسل جدید گوشی‌های گیمینگ با نمایشگر فوق‌العاده است

شرکت iQOO در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند iQOO 13 برای بازار چین است. انتظار می‌رود این دستگاه در ماه نوامبر امسال در این کشور رونمایی شود. این بار، به نظر می‌رسد شرکت قصد ندارد مدل پرو را همراه با آن عرضه کند. بنابراین، انتظار می‌رود iQOO 13 ویژگی‌هایی را شامل شود که قرار بود در مدل پرو ارائه شود. بسیاری از جزئیات مشخصات iQOO 13 از قبل توسط شایعات فاش شده است. یک افشاگر به نام Bald is Panda اطلاعات مهمی را درباره طراحی این دستگاه منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، iQOO 13 ممکن است دارای طراحی نوار نوری باشد. طبق گفته این افشاگر، iQOO 13 آینده ممکن است دارای یک نوار نوری در پشت خود باشد. برای یادآوری، iQOO قبلاً در نسل اول گوشی هوشمند iQOO که در سال 2019 عرضه شد، از طراحی نوار نوری استفاده کرده بود. طراحی اصلی شامل حکاکی یک مسیر نوری به عمق تقریبی 1 میلی‌متر در پنل پشتی شیشه‌ای بود که باعث می‌شد نوار نوری بدرخشد. این رویکرد در آن زمان بسیار چشمگیر بود و iQOO حتی جلوه‌های نور و سایه اضافی را در نرم‌افزار برای تکمیل نوار نوری گنجاند که جذابیت بصری کلی آن را افزایش می‌داد.

iQOO در نهایت استفاده از نوار نوری را در گوشی‌های هوشمند خود حذف کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که این برند اکنون قصد دارد نوار نوری را در iQOO 13 آینده دوباره معرفی کند. این می‌تواند نشان‌دهنده بازگشت برند به ریشه‌های خود در گوشی‌های هوشمند پر‌کارایی و گیمینگ محور باشد. iQOO 12 که سال گذشته عرضه شد، دارای ماژول دوربین مربعی بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت از همان طراحی در iQOO 13 استفاده خواهد کرد یا خیر.

شایعات درباره iQOO 13 حاکی از آن است که این گوشی دارای پنل OLED تخت ساخت BOE با رزولوشن 2K، نرخ رفرش 144 هرتز و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود. در داخل دستگاه، ممکن است تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 وات وجود داشته باشد. تنظیمات دوربین سه گانه پشتی آن ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال 3 برابری باشد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای بدنه دارای گواهینامه IP68، قاب وسط فلزی و پشت شیشه‌ای باشد.

برای مشاهده دیگر تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر iQOO 13 نسل جدید گوشی‌های گیمینگ با نمایشگر فوق‌العاده است پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow