Lightrun دی‌باگر هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کرد

شرکت Lightrun ابزار جدیدی توسعه داده است که با استفاده از هوش مصنوعی به برنامه‌نویسان کمک می‌کند تا مشکلات موجود در کدها پیدا و رفع کنند. به‌گزارش تک‌ناک، استارتاپ لایت‌ران (Lightrun) که به توسعه‌دهندگان در دی‌باگ‌کردن کدهای تولیدی‌شان از داخل محیط توسعه کمک می‌کند، اولین ابزار مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود به نام دی‌باگر خودکار زمان... نوشته Lightrun دی‌باگر هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
Lightrun دی‌باگر هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کرد

شرکت Lightrun ابزار جدیدی توسعه داده است که با استفاده از هوش مصنوعی به برنامه‌نویسان کمک می‌کند تا مشکلات موجود در کدها پیدا و رفع کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، استارتاپ لایت‌ران (Lightrun) که به توسعه‌دهندگان در دی‌باگ‌کردن کدهای تولیدی‌شان از داخل محیط توسعه کمک می‌کند، اولین ابزار مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود به نام دی‌باگر خودکار زمان اجرا (Runtime Autonomous AI Debugger) را رونمایی کرد.

تک‌کرانچ می‌نویسد که علاوه‌بر‌این، لایت‌ران از دور سرمایه‌گذاری SAFE به‌ارزش ۱۸ میلیون دلار خبر داد که سال گذشته از جی‌تی‌ام کپیتال دریافت کرده بود. سرمایه‌گذاران فعلی این شرکت، یعنی اینسایت پارترنرز و گلیلت کپیتال، نیز در این دور سرمایه‌گذاری شرکت کردند. این سرمایه‌گذاری کل تأمین مالی Lightrun را تا‌به‌امروز به ۴۵ میلیون دلار رساند. احتمالاً این شرکت قصد دارد در سال آینده دور سرمایه‌گذاری سری B را نیز آغاز کند.

دیباگر هوش مصنوعی لایت ران

لایت‌ران قصد دارد در آینده از هوش مصنوعی مولد برای رفع خودکار باگ‌ها نیز استفاده کند. در‌حال‌حاضر، این امکان وجود ندارد؛ اما با‌توجه‌به سرعت پیشرفت فناوری، احتمالاً زمان زیادی طول نمی‌کشد. برای انجام این کار، Lightrun در حال تنظیم مدل‌های موجود برای تمرکز بر دی‌باگینگ است. این کاری است که این شرکت می‌تواند تا حدی انجام دهد؛ زیرا نه‌تنها از خود کد، بلکه از کل پشته‌ی مانیتورینگ و مشاهده نیز بینش‌هایی کسب می‌کند.

با نگاه به آینده، این شرکت قصد دارد این سیستم را به ورودی‌های دیگر سازمانی مانند سیستم‌های تیکتینگ متصل کند. حداقل در‌حال‌حاضر، ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد به‌سادگی بخشی از راهکار موجود لایت‌ران برای کاربران در نسخه بتای خصوصی خواهد بود. این شرکت می‌خواهد ثابت کند که این سیستم واقعاً برای کاربران ارزش ایجاد می‌کند و در کوتاه‌مدت به‌دنبال بهینه‌سازی برای کسب درآمد نیست.

نوشته Lightrun دی‌باگر هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow