به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها به‌زودی در پلی استور امکان‌پذیر می‌شود

گوگل در آپدیت جدید پلی استور امکان به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌کند. اپلیکیشن‌های سایدلود اپلیکیشن‌هایی هستند که از منابع خارجی نصب شده‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، در‌حال‌حاضر، گوگل پلی استور امکان به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها را فراهم نمی‌کند. بااین‌حال، این وضعیت ممکن است به‌زودی تغییر کند. برخی شواهد در جدیدترین نسخه‌ی بتای پلی استور نشان می‌دهد که گوگل... نوشته به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها به‌زودی در پلی استور امکان‌پذیر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها به‌زودی در پلی استور امکان‌پذیر می‌شود

گوگل در آپدیت جدید پلی استور امکان به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌کند. اپلیکیشن‌های سایدلود اپلیکیشن‌هایی هستند که از منابع خارجی نصب شده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، در‌حال‌حاضر، گوگل پلی استور امکان به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها را فراهم نمی‌کند. بااین‌حال، این وضعیت ممکن است به‌زودی تغییر کند. برخی شواهد در جدیدترین نسخه‌ی بتای پلی استور نشان می‌دهد که گوگل ممکن است به‌زودی امکان به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های نصب‌شده از منابع خارجی (سایدلود) را از‌طریق پلی استور فراهم کند.

تغییرات در جدیدترین نسخه‌ی ۴۲/۰/۱۸ پلی استور نشان می‌دهد که این برنامه گزینه‌ای جدید در صفحه‌ی فهرست اپلیکیشن‌ها نمایش خواهد داد که به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های نصب‌شده از فروشگاه‌های شخص ثالث را به‌روزرسانی کنند. این ویژگی امکان به‌روزرسانی خودکار اپلیکیشن را بدون نیاز به دانلود دستی یا استفاده از منابع غیررسمی فراهم می‌کند.

گوگل با معرفی اندروید ۱۴، قابلیتی را به آن اضافه کرد که به فروشگاه‌های اپلیکیشن اجازه می‌دهد تا مالکیت به‌روزرسانی برنامه‌های نصب‌شده از آن‌ها را تعیین کنند. نکته‌ی مهم این است قابلیت مذکور از نصب به‌روزرسانی از منبعی متفاوت که ممکن است عملکرد اپلیکیشن را تغییر دهد، جلوگیری می‌کند.

پرچم جدیدی در جدیدترین نسخه‌ی گوگل پلی استور کشف شده است که دکمه‌ی جدید «به‌روزرسانی از پلی استور» را برای سایدلود اپلیکیشن‌ها اضافه می‌کند.

به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها

نئووین می‌نویسد که هشداری در فهرست اپلیکیشن‌ها وجود دارد که می‌گوید: «اپلیکیشن نصب‌شده روی دستگاه شما از گوگل پلی دانلود نشده است. می‌توانید اپلیکیشن را از منبع اصلی یا از گوگل پلی به‌روزرسانی کنید.»

درحال‌حاضر، مشخص نیست که ضربه‌زدن روی دکمه‌ی «به‌روزرسانی از پلی استور» (Update from Play) آن را به‌عنوان فروشگاه اپلیکیشن پیش‌فرض به‌منظور نصب به‌روزرسانی‌های آینده برای اپلیکیشن‌ها تنظیم می‌کند یا خیر.

علاوه‌براین، گوگل هنوز این ویژگی جدید را برای کاربران عادی فعال نکرده است. ممکن است این تغییر خیلی زود با انتشار به‌روزرسانی سمت سرور ظاهر شود.

نوشته به‌روزرسانی سایدلود اپلیکیشن‌ها به‌زودی در پلی استور امکان‌پذیر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow