Poco Pad 5G با تراشه اسنپدراگون 7S نسل ۲ رونمایی شد

تبلت جدید Poco Pad 5G با قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت 5G و تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 7S نسل ۲ کوالکام رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک، تبلت Poco Pad 5G به‌تازگی در هند رونمایی شده است که به‌غیر از قابلیت اتصال 5G، درمقایسه‌با نسل قبلی با ارتقای درخورتوجهی همراه نشده است. تبلت جدید پوکو به صفحه‌نمایش ۱۲/۱... نوشته Poco Pad 5G با تراشه اسنپدراگون 7S نسل ۲ رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
Poco Pad 5G با تراشه اسنپدراگون 7S نسل ۲ رونمایی شد

تبلت جدید Poco Pad 5G با قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت 5G و تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 7S نسل ۲ کوالکام رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، تبلت Poco Pad 5G به‌تازگی در هند رونمایی شده است که به‌غیر از قابلیت اتصال 5G، درمقایسه‌با نسل قبلی با ارتقای درخورتوجهی همراه نشده است. تبلت جدید پوکو به صفحه‌نمایش ۱۲/۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز است.

قلب تپنده‌ی Poco Pad 5G تراشه‌ی اسنپدراگون 7S نسل ۲ است. انرژی لازم برای کار با این تبلت را باتری ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی تأمین می‌کند.

مشخصات Poco Pad 5G

گیز‌چاینا می‌نویسد که Poco Pad 5G به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را روی رابط کاربری HyperOS اجرا می‌کند. رابط کاربری HyperOS پر از ویژگی‌هایی است که با سایر دستگاه‌های پوکو و شیائومی به‌خوبی سازگار است. به‌عنوان مثال، کلیپ بورد مشترک به شما امکان می‌دهد تا متن را در دستگاهی کپی و آن را در دستگاه دیگر پیست کنید که کار با چندین دستگاه را آسان‌تر می‌کند. علاوه‌بر‌این، با ویژگی home screen+ می‌توانید برنامه‌های گوشی هوشمند خود را به تبلتتان منتقل و تجربه‌ی یکسانی را در دستگاه‌های خود ایجاد کنید.

 تبلت Poco Pad 5G

Poco Pad 5G از قلم هوشمند Poco Smart Pen و کیبورد Poco Keyboard پشتیبانی می‌کند که هر دو به‌طور جداگانه فروخته می‌شوند. پوکو پد 5G را در دو رنگ آبی کبالت و سبز پسته‌ای می‌توانید تهیه کنید که هر دو ظاهری مدرن و شیک ارائه می‌دهند.

قیمت‌ نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تبلت جدید پوکو ۲۸۶ دلار و قیمت نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن ۳۱۰ دلار است. جدیدترین تبلت پوکو از ۲۷ آگوست (۶ شهریور) به طور انحصاری در Flipkart دردسترس خواهد بود.

نوشته Poco Pad 5G با تراشه اسنپدراگون 7S نسل ۲ رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow