متا ویژگی اشتراک‌گذاری هم‌زمان در تردز را منتشر کرد

متا ویژگی جدیدی برای کاربران تردز معرفی کرده که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا محتوای خود را از اینستاگرام و فیسبوک به‌طور هم‌زمان در تردز به‌اشتراک بگذارند. به‌گزارش تک‌ناک، پس از ماه‌ها آزمایش، متا سرانجام ویژگی اشتراک‌گذاری هم‌زمان (Cross-Posting) را برای کاربران Threads به‌طور رسمی در‌دسترس قرار دارد. با این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند محتوای... نوشته متا ویژگی اشتراک‌گذاری هم‌زمان در تردز را منتشر کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
متا ویژگی اشتراک‌گذاری هم‌زمان در تردز را منتشر کرد

متا ویژگی جدیدی برای کاربران تردز معرفی کرده که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا محتوای خود را از اینستاگرام و فیسبوک به‌طور هم‌زمان در تردز به‌اشتراک بگذارند.

به‌گزارش تک‌ناک، پس از ماه‌ها آزمایش، متا سرانجام ویژگی اشتراک‌گذاری هم‌زمان (Cross-Posting) را برای کاربران Threads به‌طور رسمی در‌دسترس قرار دارد. با این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند محتوای خود را از اینستاگرام و فیسبوک در تردز به‌اشتراک بگذارند.

قابلیت مذکور اینستاگرام و فیسبوک و تردز را به‌هم متصل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌ها را هم‌زمان در همه‌ی این شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. تاکنون فقط امکان به‌اشتراک‌گذاشتن پست‌های Threads در اینستاگرام فراهم بود؛ اما حالا این امکان برای همه‌ی پلتفرم‌ها فراهم شده است.

درحال‌حاضر، این قابلیت فقط برای اشتراک‌گذاری تصاویر ثابت در نظر گرفته شده است. امکان اشتراک‌گذاری ریلزهای اینستاگرام در Threads هنوز فراهم نشده است. این ویژگی کاملاً اختیاری است و به‌طور پیش‌فرض فعال نیست تا کاربران بتوانند آزادانه تصمیم بگیرند که محتواهایشان را در کدام پلتفرم‌های متا منتشر کنند.

به‌نقل از نئووین، وقتی کاربری پستی از اینستاگرام در Threads به‌اشتراک می‌گذارد، عنوان پست به متن اصلی تردز تبدیل می‌شود و هشتگ‌ها هم ساده می‌شوند. همچنین، می‌توان یک بار محتوا را به‌اشتراک گذاشت یا تنظیمات را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که به‌صورت خودکار در تمام پلتفرم‌ها منتشر شود.

نحوه‌ی فعال‌کردن اشتراگ‌گذاری هم‌زمان در تردز

  1. اینستاگرام را باز کنید.
  2. پستی جدید ایجاد کنید.
  3. در صفحه‌ی اشتراک‌گذاری پست جدید، کلید جدید تردز را مشاهده خواهید کرد.
  4. کلید تردز را روی ON تنظیم کنید تا پست اینستاگرام خود را در پلتفرم Threads به‌اشتراک بگذارید.

متا ویژگی جدیدی را برای کاربران تردز معرفی کرده است

این فرایند در فیسبوک نیز به همین شکل است. کاربران هنگام ایجاد پست جدید، گزینه‌ای اضافی مشاهده خواهند کرد. این گزینه‌ی جدید در بالای سایر گزینه‌ها مانند Only Me و Add an Album قرار دارد. سوئیچ فعال‌سازی تردز نیز در این بخش مشاهده‌کردنی است که می‌توان آن را روی حالت On یا Off قرار داد.

توجه کنید که درحال‌حاضر، صرفاً می‌توانید متن و پست‌های حاوی لینک را از فیسبوک به Threads منتقل کنید. به‌دلیل محدودیت‌های فنی، امکان اشتراک‌گذاری ویدئو بین این دو پلتفرم هنوز فراهم نشده است. این ویژگی در حال انتشار برای همه‌ی کاربران iOS و اندروید تردز است.

نوشته متا ویژگی اشتراک‌گذاری هم‌زمان در تردز را منتشر کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow