TCL تلویزیون Thunderbird 100 Max را با امکانات پیشرفته برای تجربه سینمای خانگی معرفی کرد

TCL مدل ۲۰۲۵ تلویزیون ۱۰۰ اینچی Thunderbird 100 Max را با پنل 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز برای تجربه سینمایی خانگی رونمایی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، TCL تلویزیون هوشمند جدید خود، یعنی Thunderbird 100 Max را رونمایی کرد. این تلویزیون ۱۰۰ اینچی که با هدف ارائه تجربه‌ای مشابه سینما در خانه طراحی شده، از پنل […] نوشته TCL تلویزیون Thunderbird 100 Max را با امکانات پیشرفته برای تجربه سینمای خانگی معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۶ آبان , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  5
TCL تلویزیون Thunderbird 100 Max را با امکانات پیشرفته برای تجربه سینمای خانگی معرفی کرد

TCL مدل ۲۰۲۵ تلویزیون ۱۰۰ اینچی Thunderbird 100 Max را با پنل 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز برای تجربه سینمایی خانگی رونمایی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، TCL تلویزیون هوشمند جدید خود، یعنی Thunderbird 100 Max را رونمایی کرد. این تلویزیون ۱۰۰ اینچی که با هدف ارائه تجربه‌ای مشابه سینما در خانه طراحی شده، از پنل 4K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز برخوردار است و در‌حال‌حاضر، با قیمت ۸,۹۸۹ یوان (معادل حدود ۱,۲۶۲ دلار) در JD.com عرضه می‌شود.

تلویزیون جدید Thunderbird 100 Max مجهز به پنل نمایش VA با وضوح ۲۱۶۰×۲۸۴۰

مشخصات و قابلیت‌های برجسته تلویزیون Thunderbird 100 Max 2025

گیزموچاینا می‌نویسد که تلویزیون جدید Thunderbird 100 Max به پنل VA با وضوح ۲۱۶۰ در ۲۸۴۰ مجهز است که به کمک روشنایی حداکثری ۱۲۰۰ نیتی، تصاویر واضح و زنده‌ای ارائه می‌دهد. این دستگاه با ۵۱۲ ناحیه نوردهی موضعی، کنتراست دینامیک چشمگیر (۱:۱۲,۰۰۰,۰۰۰) و دقت رنگی غنی را فراهم کرده است و پوشش ۹۵ درصدی از طیف رنگی DCI-P3 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز با قابلیت جبران حرکت تا ۲۴۰ هرتز (MEMC) باعث می‌شود تا صحنه‌های پرسرعت، به‌ویژه در بازی‌ها، روان و بدون تأخیر نمایش داده شوند.

در بخش پردازشی، Thunderbird 100 Max به پردازنده چهار‌هسته‌ای MT9653 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC1 مجهز است که قدرت پردازشی لازم را برای تجربه‌ای روان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که امکان نصب انواع اپلیکیشن‌ها و ذخیره انواع محتوای دیجیتال را فراهم می‌آورد. سیستم‌عامل این دستگاه اندروید ۱۱ است و از ویژگی‌هایی مانند Screen Mirroring و تماس ویدئویی و تعامل چند صفحه‌ای بین دستگاه‌های اندروید، iOS، ویندوز و مک پشتیبانی می‌کند.

تجربه صوتی بی‌نظیر با فناوری‌های پیشرفته

سیستم صوتی ۲/۱ کاناله این تلویزیون که شامل دو بلندگوی ۲۰ وات کامل و یک ساب ووفر ۲۰ وات است، توان خروجی کلی ۶۰ وات را به‌همراه دارد. Thunderbird 100 Max از فناوری‌های دالبی اتموس و DTS و Dolby Vision IQ بهره می‌برد و با داشتن گواهی IMAX Enhanced، تجربه صوتی و تصویری فراگیری مشابه سینما را برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد.

تلویزیون Thunderbird 100 Max با داشتن دو پورت HDMI 2.1 که از وضوح 4K با نرخ‌های نوسازی ۱۴۴ و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، برای بازی‌های ویدئویی ایدئال است. همچنین، پورت‌های HDMI 2.0 اضافی و VRR (نرخ تازه‌سازی متغیر) و ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) به‌طور اختصاصی برای تجربه گیمینگ طراحی شده‌اند. این دستگاه به پورت‌های USB 3.0، USB 2.0 و اترنت نیز مجهز است.

TCL تلویزیون ۱۰۰ اینچی Thunderbird 100 Max مدل ۲۰۲۵
TCL تلویزیون ۱۰۰ اینچی Thunderbird 100 Max مدل ۲۰۲۵

Thunderbird 100 Max از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵/۲ برای اتصالات سریع و پایدار بهره می‌برد و با پشتیبانی از ذخیره‌سازی NAS از‌طریق پروتکل‌های SMB و FTP و WebDAV، پخش مستقیم فایل‌های شبکه را تسهیل می‌کند.

این تلویزیون به حالت محافظت از چشم و سیستم راه‌اندازی سریع (STR) مجهز است که امکان روشن‌شدن دستگاه در‌حدود ۲ ثانیه را فراهم می‌کند. رابط کاربری این دستگاه با قابلیت تنظیمات چند‌صفحه‌ای، تجربه‌ای کاربرپسند و انعطاف‌پذیر برای سرگرمی و استفاده در محیط کار فراهم می‌سازد.

نوشته TCL تلویزیون Thunderbird 100 Max را با امکانات پیشرفته برای تجربه سینمای خانگی معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow