گوشی نوبیا Z70 اولترا به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد بود

نوبیا Z70 اولترا احتمالاً با طراحی الهام‌گرفته از آیفون ۱۶، دوربین سلفی زیر نمایشگر با‌کیفیت، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و نمایشگر 1.5K زونمایی خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، تصویری جدید از گوشی هوشمند جذابی در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است. در ابتدا تصور می‌شد این گوشی میت ۷۰ هواوی باشد؛ اما حالا افشاگر نام‌آشنا، دیجیتال […] نوشته گوشی نوبیا Z70 اولترا به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  0
گوشی نوبیا Z70 اولترا به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد بود

نوبیا Z70 اولترا احتمالاً با طراحی الهام‌گرفته از آیفون ۱۶، دوربین سلفی زیر نمایشگر با‌کیفیت، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و نمایشگر 1.5K زونمایی خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، تصویری جدید از گوشی هوشمند جذابی در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است. در ابتدا تصور می‌شد این گوشی میت ۷۰ هواوی باشد؛ اما حالا افشاگر نام‌آشنا، دیجیتال چت استیشن، ادعا می‌کند که گوشی مذکور در‌واقع نوبیا Z70 اولترا است. یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی طراحی خاص آن است که شباهت زیادی به آیفون ۱۶ دارد. همچنین، این گوشی دکمه‌ای مخصوص برای گرفتن عکس دارد که کار با دوربین را بسیار آسان‌تر می‌کند.

Nubia Z70 Ultra با طراحی الهام گرفته از آیفون ۱۶، یک پرچم‌دار قدرتمند است.

Nubia Z70 Ultra؛ پرچم‌دار جدید با طراحی مشابه آیفون ۱۶

علاوه‌بر طراحی جذاب، این گوشی از صفحه‌نمایش با‌کیفیت 1.5K بهره می‌برد که تصاویری بسیار واضح و شفاف را نمایش می‌دهد. همچنین، دوربین سلفی این گوشی زیر نمایشگر قرار گرفته است که باعث می‌شود صفحه‌نمایش کاملاً بدون حاشیه به‌نظر برسد. این ترکیب بی‌نظیر تجربه‌ی بصری کم‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند.

گیزموچاینا می‌نویسد که برای بهبود کیفیت تصاویر دوربین زیر نمایشگر، شرکت نوبیا تراکم پیکسل‌های ناحیه‌ی شفاف روی نمایشگر را کاهش داده است. دلیل این کار آن است که هرچه تعداد پیکسل‌ها در این ناحیه بیشتر باشد، نور کمتری از آن عبور می‌کند و کیفیت تصویر کاهش می‌یابد. به‌همین‌دلیل، سازندگان مجبورند تراکم پیکسل را کاهش دهند تا نور بیشتری به سنسور دوربین برسد.

با‌این‌حال، نوبیا Z70 اولترا به‌لطف بهبودهای صورت‌گرفته در فناوری دوربین زیر پنل، کیفیت تصاویر سلفی را درمقایسه‌با مدل قبلی خود ارتقای چشمگیری داده است. این گوشی به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد بود که انتظار می‌رود در ماه آینده رونمایی شود. بر‌اساس پیش‌بینی‌ها، Nubia Z70 Ultra در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

Nubia Z70 Ultra با طراحی الهام گرفته از آیفون ۱۶، یک پرچم‌دار قدرتمند است.

سال گذشته شرکت نوبیا گوشی هوشمند قدرتمند نوبیا Z60 اولترا را معرفی کرد. این گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین‌های حرفه‌ای با لنزهایی با رزولوشن‌های مختلف (۵۰مگاپیکسل+۶۴مگاپیکسل+۵۰ مگاپیکسل)، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی دوربین اصلی با فاصله‌ی کانونی ۳۵ میلی‌متری است که کیفیت عکس‌برداری را ارتقای چشمگیری می‌دهد.

با‌توجه‌به پیشرفت‌های اخیر در فناوری دوربین‌های موبایل، می‌توان انتظار داشت که مدل جدید از دوربین‌هایی با قابلیت‌های بیشتر و کیفیت تصویر به‌مراتب بهتری برخوردار باشد.

نوشته گوشی نوبیا Z70 اولترا به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد بود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow