watchOS با ادغام قابلیت‌های ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌روزرسانی شد

اپل با به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل ساعت هوشمند خود، watchOS، قابلیت‌های هوش مصنوعی، ازجمله ترجمه را به آن اضافه کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، اپل در رویداد It’s Glowtime خود اعلام کرد که watchOS 11 با چندین ارتقای مبتنی‌بر هوش مصنوعی منتشر خواهد شد. یکی از ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به این نسخه، برنامه‌ی ترجمه (Translate) است که... نوشته watchOS با ادغام قابلیت‌های ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌روزرسانی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
watchOS با ادغام قابلیت‌های ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌روزرسانی شد

اپل با به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل ساعت هوشمند خود، watchOS، قابلیت‌های هوش مصنوعی، ازجمله ترجمه را به آن اضافه کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل در رویداد It’s Glowtime خود اعلام کرد که watchOS 11 با چندین ارتقای مبتنی‌بر هوش مصنوعی منتشر خواهد شد. یکی از ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به این نسخه، برنامه‌ی ترجمه (Translate) است که مشابه دیگر پلتفرم‌های اپل از هوش مصنوعی برای تشخیص گفتار و ترجمه به زبان‌های مختلف استفاده می‌کند.

تک‌کرانچ می‌نویسد که هوش مصنوعی ویژگی Smart Stack را نیز در watchOS 11 بهبود می‌بخشد. Smart Stack به‌طور خودکار ابزارک‌های جدید را براساس عواملی مانند زمان روز و موقعیت مکانی شما اضافه خواهد کرد تا در لحظات مناسب به اطلاعات موردنیاز دسترسی داشته باشید.

اپل با به‌روزرسانی جدید سیستم عامل ساعت هوشمند خود (watchOS)

همچنین، با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، watchOS 11 واچ‌فیس جدیدی به نام Photos را معرفی می‌کند. این صفحه به‌طور هوشمند عکس‌هایی از کتابخانه‌ی شما را انتخاب می‌کند. همچنین، به‌عنوان پس‌زمینه ساعت نمایش می‌دهد تا تجربه‌ای شخصی‌تر و پویا به کاربر ارائه شود.

نوشته watchOS با ادغام قابلیت‌های ترجمه مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌روزرسانی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow