آرتور هیز از چرایی افت قیمت بیت کوین می‌گوید

آرتور هیز، چهره‌ی سرشناس حوزه‌ی رمزارزها، به‌تازگی با انتشار یادداشتی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، دیدگاه خود را درباره‌ی سقوط اخیر بازار رمزارزها و چرایی آن به‌اشتراک گذاشته است. به‌گزارش تک‌ناک، همان‌طورکه پیش‌تر در خبرها خواندید، قیمت بیت کوین با افت یک‌باره و غیرمنتظره درمقایسه‌با دوشنبه هفته‌ی گذشته، افتی ۱۷ هزار دلاری را تجربه کرد. این سقوط... نوشته آرتور هیز از چرایی افت قیمت بیت کوین می‌گوید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
آرتور هیز از چرایی افت قیمت بیت کوین می‌گوید

آرتور هیز، چهره‌ی سرشناس حوزه‌ی رمزارزها، به‌تازگی با انتشار یادداشتی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، دیدگاه خود را درباره‌ی سقوط اخیر بازار رمزارزها و چرایی آن به‌اشتراک گذاشته است.

به‌گزارش تک‌ناک، همان‌طورکه پیش‌تر در خبرها خواندید، قیمت بیت کوین با افت یک‌باره و غیرمنتظره درمقایسه‌با دوشنبه هفته‌ی گذشته، افتی ۱۷ هزار دلاری را تجربه کرد. این سقوط نابهنگام یکی از روزهای معاملاتی تلخ را برای این رمزارز رقم زد.

به‌نقل از بایننس اسکوئر، در گیرودار این سقوط، هزاران موقعیت معاملاتی به ارزش بیش از ۸۴۰ میلیون دلار لیکویید شد و زیان هنگفتی روی دست معامله‌گران فیوچرز باقی ماند. این افت ناگهانی باعث شد تا موجی از تلاطم بازار رمزارزها را دربر بگیرد.

تحلیلگران بازار دلایل افت اخیر را ناشی از دو یا سه دلیل اصلی دانسته‌اند. از‌جمله این دلایل می‌توان به انتشار گزارش‌های تازه از آمار اشتغال و وضعیت اقتصادی ایالات متحده و بی‌اعتمادی به برنامه‌های فدرال رزرو و خروج سراسیمه‌ی سرمایه از ETFهای رمزارزی اشاره کرد.

توییت آرتور هیز

دراین‌میان، آرتور هیز، بنیان‌گذار بیت‌مکس و مدیرعامل سابق آن، دیدگاه خود را درباره‌ی دلایل نهفته در ورای سقوط اخیر منتشر کرده است. هیز می‌گوید یکی از دلایلی اصلی سقوط این است که احتمالاً یکی از سرمایه‌گذاران کلان حوزه‌ی رمزارزها دارایی‌های خود را فروخته و باعث درگرفتن موجی نزولی در بازار شده است.

گفتنی است که در تعطیلات هفته‌ی جاری، شرکت سرمایه‌گذاری جامپ کریپتو صدهامیلیون دلار ارز دیجیتال را جابه‌جا کرد. این اقدام باعث شد تا شماری از تحلیلگران از احتمال فروش دارایی‌های رمزارزی جامپ کریپتو سخن به‌میان آورند. بااین‌همه، معلوم نیست که کدام‌یک از عوامل بیش از همه به سقوط بازار رمزارزها در روزهای اخیر دامن زده است.

نوشته آرتور هیز از چرایی افت قیمت بیت کوین می‌گوید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow