مشاوران برترین بانک آمریکا سرمایه‌گذاری در بیت کوین را ترویج می‌کنند

مورگان استنلی، یکی از بانک‌های بزرگ ایالات متحده آمریکا، از‌این‌پس به مشاوران مالی خود اجازه می‌دهد تا مشتریانشان را به سرمایه‌گذاری در ETFهای بیت کوین تشویق کنند. به‌گزارش تک‌ناک، مورگان استنلی با صدور اطلاعیه‌ای به جامعه ۱۵ هزار نفری مشاوران مالی خود خبر داده است که از این به‌بعد می‌توانند شماری از ETFهای بیت کوین... نوشته مشاوران برترین بانک آمریکا سرمایه‌گذاری در بیت کوین را ترویج می‌کنند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
مشاوران برترین بانک آمریکا سرمایه‌گذاری در بیت کوین را ترویج می‌کنند

مورگان استنلی، یکی از بانک‌های بزرگ ایالات متحده آمریکا، از‌این‌پس به مشاوران مالی خود اجازه می‌دهد تا مشتریانشان را به سرمایه‌گذاری در ETFهای بیت کوین تشویق کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، مورگان استنلی با صدور اطلاعیه‌ای به جامعه ۱۵ هزار نفری مشاوران مالی خود خبر داده است که از این به‌بعد می‌توانند شماری از ETFهای بیت کوین از‌جمله صندوق بلک‌راک و فیدلیتی وایز و اریجین بیت کوین فاند را به مشتریان و سرمایه‌گذاران توصیه کنند.

به‌نقل از کریپتودنس، این نخستین‌باری است که مورگان استنلی رسماً به مشاوران خود اجازه می‌دهد تا مشتریانشان را به سرمایه‌گذاری و دادوستدهای واحدهای ETFهای بیت کوینی ترغیب کنند.

سرمایه‌گذاری در ETF بیت کوین

ناگفته نماند که مشاوران مالی مورگان استنلی، تنها مجازند سرمایه‌گذاری در رمزارزها را به مشتریانی توصیه کنند که دست‌کم دارایی خالص آن‌ها به ۱/۵ میلیون دلار می‌رسد و تاب‌آوری چشمگیر دربرابر ریسک دارند و از سرمایه‌گذاری مبتنی‌بر سفته‌بازی استقبال می‌کنند.

این اقدام مورگان استنلی ممکن است بانک‌هایی را تحت‌تأثیر قرار دهد که به ورود به حوزه‌ی رمزارزها مردد هستند. گفتنی است که پس از موافقت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) با راه‌اندازی ETFهای مبتنی‌بر بیت کوین، این صندوق‌ها از‌نظر حجم جذب سرمایه توانسته‌اند بسیار فراتر از انتظارات عمل کنند.

نوشته مشاوران برترین بانک آمریکا سرمایه‌گذاری در بیت کوین را ترویج می‌کنند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow