Devolver Digital بخش جدیدی را برای ساخت بازی‌های اقتباسی راه‌اندازی می‌کند

Devolver Digital اعلام کرد که در قالب بخش جدیدی به نام Big Fan، بازی‌هایی را بر‌اساس فیلم‌ها، کمیک‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و قهرمانان کمترشناخته‌شده منتشر خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت Devolver Digital بخش جدیدی را برای ساخت بازی‌های اقتباسی از فیلم‌ها و کمیک‌ها راه‌اندازی می‌کند. این بخش جدید مانند خود Devolver، روی همکاری با استودیوهای مستقل […] نوشته Devolver Digital بخش جدیدی را برای ساخت بازی‌های اقتباسی راه‌اندازی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۲ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  0
Devolver Digital بخش جدیدی را برای ساخت بازی‌های اقتباسی راه‌اندازی می‌کند

Devolver Digital اعلام کرد که در قالب بخش جدیدی به نام Big Fan، بازی‌هایی را بر‌اساس فیلم‌ها، کمیک‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و قهرمانان کمترشناخته‌شده منتشر خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت Devolver Digital بخش جدیدی را برای ساخت بازی‌های اقتباسی از فیلم‌ها و کمیک‌ها راه‌اندازی می‌کند. این بخش جدید مانند خود Devolver، روی همکاری با استودیوهای مستقل تمرکز خواهد کرد. این تصمیم به‌احتمال زیاد به ساخت اقتباس‌های خلاقانه‌تر و واقع‌گرایانه‌تر منجر خواهد شد. به‌عنوان مثال، می‌توان به بازی‌هایی مانند John Wick Hex اشاره کرد که یکی از زیرمجموعه‌های Devolver Digital به نام Good Shepherd منتشر کرده بود.

پی‌سی گیمر می‌نویسد که این به‌معنای اقتباس‌های کوچک و کمتر‌شناخته‌شده نخواهد بود؛ چراکه Big Fan هم‌اکنون با برخی از شرکای بزرگ همچون Disney ،Dark Horse Comics ،Rebellion و Lionsgate همکاری می‌کند. اعضای تیم Big Fan تجربه‌ی کار روی عناوین بزرگی نظیر Star Wars ،Lord of the Rings ،Blair Witch و Dune را در کارنامه‌ی خود دارند. در‌واقع، بیشتر تیم Big Fan همان تیم Good Shepherd است که اکنون با نام جدید و هدفی مشخص‌تر فعالیت می‌کند.

Devolver Digital امروز اعلام کرد که در قالب بخش جدید خود به نام Big Fan، به انتشار بازی‌هایی بر اساس فیلم‌ها، کمیک‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و "قهرمانان کمتر شناخته‌شده" خواهد پرداخت.

در اطلاعیه‌ی Devolver Digital آمده است:

بر این باوریم که بازی‌های بزرگ می‌توانند ارتباط خاصی با طرفداران برقرار کنند که تنها از‌طریق تجربه‌ی تعاملی امکان‌پذیر است. بازی‌های مستقل که در این جهان‌ها خلق می‌شوند، می‌توانند این دنیاها را به‌شکلی جدید و غیرمنتظره کشف کنند تا هدف ما را برآورده کند که همان ارتقای استانداردها و انتظارات طرفداران است.

این شرکت از علاقه‌مندان دعوت کرده است تا ایده‌های خود را برای پروژه‌های آینده ارائه دهند. برخی از بازی‌هایی که قبلاً Good Shepherd یا Devolver منتشر کرده‌اند، اکنون با نام Big Fan عرضه می‌شوند؛ از‌جمله John Wick Hex و Hellboy Web of Wyrd و Reigns: Game of Thrones. نمایندگان استودیو به Gamesindustry.biz تأیید کرده‌اند که هم‌اکنون شش پروژه‌ی فعال در دست تولید دارند.

در گذشته، بازی‌های اقتباسی از فیلم‌ها و تلویزیون اغلب به‌عنوان پروژه‌های کم‌کیفیت و تجاری تلقی می‌شدند. بااین‌حال در دهه‌ی اخیر، این داستان تغییر کرده است؛ زیرا بازی‌هایی نظیر Arkham Trilogy و Spider-Man نمونه‌های موفقی از این تغییر هستند. اینکه این تغییر ناشی از بیداری استودیوها درقبال اهمیت کیفیت در اقتباس‌هاست یا به‌‌دلیل همه‌گیر‌شدن برخی از فرنچایزهای بزرگ در دو دهه‌ی اخیر، موضوعی است که به بحثی جداگانه نیاز دارد.

نوشته Devolver Digital بخش جدیدی را برای ساخت بازی‌های اقتباسی راه‌اندازی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow