آغاز فروش گوشی تاشدنی سه‌نمایشگره هواوی از ماه آینده

اولین گوشی تاشدنی سه‌نمایشگره هواوی ماه آینده عرضه خواهد شد. این دستگاه نمایشگری بزرگ دارد که هنگام بازشدن به ۱۰ اینچ می‌رسد. به‌گزارش تک‌ناک، هواوی به‌زودی اولین به شرکتی تبدیل خواهد شد که دستگاه تاشدنی سه‌نمایشگره خود را معرفی و عرضه می‌کند. این خبر را مدیر بخش مصرف‌کننده هواوی، ریچارد یو، تأیید کرده است. ریچارد... نوشته آغاز فروش گوشی تاشدنی سه‌نمایشگره هواوی از ماه آینده اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  4
آغاز فروش گوشی تاشدنی سه‌نمایشگره هواوی از ماه آینده

اولین گوشی تاشدنی سه‌نمایشگره هواوی ماه آینده عرضه خواهد شد. این دستگاه نمایشگری بزرگ دارد که هنگام بازشدن به ۱۰ اینچ می‌رسد.

به‌گزارش تک‌ناک، هواوی به‌زودی اولین به شرکتی تبدیل خواهد شد که دستگاه تاشدنی سه‌نمایشگره خود را معرفی و عرضه می‌کند. این خبر را مدیر بخش مصرف‌کننده هواوی، ریچارد یو، تأیید کرده است.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، در مراسم تحویل خودرو برقی Stelato S9 مجهز به سیستم‌عامل HarmonyOS، رسماً گوشی تاشدنی سه‌نمایشگره‌ هواوی را رونمایی کرد. پیش‌از‌این، او چندین‌بار در مکان‌های عمومی مانند هواپیما و بیرون از خانه با این دستگاه دیده شده بود که گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی معرفی محصولی جدید را تقویت کرده بود.

هواوی اولین شرکتی خواهد بود که دستگاه تاشوی سه‌نمایشگره را عرضه می‌کند

به‌نقل از اندروید هدلاینز، در کنفرانس اخیر، ریچارد یو در پاسخ به پرسشی درباره‌ی دستگاه تاشدنی سه‌نمایشگره جدید این شرکت اعلام کرد که ماه آینده روانه‌ی بازار چین خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه در آینده روانه‌ی بازارهای جهانی نیز خواهد شد یا خیر.

به‌عنوان محصولی نسل اول، انتظار می‌رود این گوشی قیمت گرانی داشته باشد؛ به‌همین‌دلیل، هواوی احتمالاً عرضه‌ی جهانی آن را به‌تعویق خواهد انداخت و در ابتدا بر بازار داخلی تمرکز خواهد کرد.

گوشی تاشدنی جدید هواوی به صفحه‌نمایش بزرگ تقریباً ۱۰ اینچی مجهز خواهد بود. در حالت باز‌شده، تجربه‌ی تماشای فیلم و بازی با این صفحه‌نمایش بسیار لذت‌بخش خواهد بود. در حالت بسته نیز، ضخامت آن بسیار کمتر از انتظارات است و به‌راحتی در جیب جا می‌شود.

درحالی‌که هنوز اطلاعات رسمی درباره‌ی دستگاه تاشدنی سه‌نمایشگره سامسونگ منتشر نشده است، هواوی به‌نظر می‌رسد در این زمینه پیشرو باشد. ناگفته نماند که موفقیت این دستگاه به عوامل مختلفی از‌جمله اندازه و رابط کاربری و قیمت آن بستگی دارد.

نوشته آغاز فروش گوشی تاشدنی سه‌نمایشگره هواوی از ماه آینده اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow