آپلود فایل در اپلیکیشن Gemini امکان‌پذیر شد

گوگل قابلیت آپلود مستقیم فایل را به اپلیکیشن هوش مصنوعی Gemini در دستگاه‌های اندروید و iOS برای کاربران پولی اضافه کرد. به‌گزارش تک‌ناک، امکان بارگذاری فایل در اپلیکیشن iOS و اندروید جمنای فراهم شد. این ویژگی به کاربران Gemini Advanced اجازه می‌دهد تا فایل‌ها را به‌جای استفاده از gemini.google.com، مستقیماً از داخل اپلیکیشن را آپلود کنند.... نوشته آپلود فایل در اپلیکیشن Gemini امکان‌پذیر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
آپلود فایل در اپلیکیشن Gemini امکان‌پذیر شد

گوگل قابلیت آپلود مستقیم فایل را به اپلیکیشن هوش مصنوعی Gemini در دستگاه‌های اندروید و iOS برای کاربران پولی اضافه کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، امکان بارگذاری فایل در اپلیکیشن iOS و اندروید جمنای فراهم شد. این ویژگی به کاربران Gemini Advanced اجازه می‌دهد تا فایل‌ها را به‌جای استفاده از gemini.google.com، مستقیماً از داخل اپلیکیشن را آپلود کنند.

در حالت تمام‌صفحه‌ی اپلیکیشن موبایل جمنای، آیکون (+) در گوشه‌ی پایین سمت چپ صفحه اضافه شده است. این آیکون در‌کنار دکمه‌های میکروفون و دوربین قرار دارد؛ در‌حالی‌که قابلیت Gemini Live در سمت مقابل آن جای گرفته است.

9to5google می‌نویسد که در دستگاه‌های اندرویدی با بازشدن برگه‌ی آپلود، سه گزینه به کاربر نمایش داده می‌شود: آپلود فایل و آپلود از گالری (انتخاب عکس از سیستم) و آپلود از گوگل درایو. ناگفته نماند که گزینه‌ی آخر (آپلود از گوگل درایو) در اپلیکیشن جمنای (Google Search) در iOS موجود نیست. این گزینه‌ها با موارد موجود در gemini.google.com تطابق دارند و از فرمت‌های زیر پشتیبانی می‌کنند:

  • فایل‌های متنی ساده: TXT
  • فایل‌های مستند: DOC, DOCX, PDF, RTF, DOT, DOTX, HWP, HWPX
  • مستنداتی که در Google Docs ایجاد شده‌اند
  • فایل‌های داده‌های جدولی: CSV, TSV
  • فایل‌های صفحه‌گسترده: XLS, XLSX
  • صفحه‌گسترده‌هایی که در Google Sheets ایجاد شده‌اند

این قابلیت محدودیت‌هایی نیز دارد؛ ازجمله:

  • حداکثر ۱۰ فایل را می‌توان هم‌زمان آپلود کرد.
  • هر فایل می‌تواند حداکثر ۱۰۰ مگابایت حجم داشته باشد.

در ماه می با انتشار نسخه‌ی ۱.۵ پرو، قابلیت آپلود اسناد و تحلیل داده‌ها (ازطریق صفحه‌گسترده‌ها) به Gemini Advanced اضافه شد. با‌این‌حال، این ویژگی فقط از طریق نسخه‌ی وب در‌دسترس کاربران قرار گرفت.

نوشته آپلود فایل در اپلیکیشن Gemini امکان‌پذیر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow