رندرهای جدیدی از گلکسی تب S10 اولترا منتشر شد

رندرهای جدیدی از گلکسی تب S10 اولترا منتشر شده است که طراحی و مشخصات آن مانند دوربین دوگانه و شارژ سریع ۴۵ واتی و پردازنده‌ی مدیاتک را نشان می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ ماه آینده با معرفی سری گلکسی تب S10، باردیگر استانداردهای جدیدی را در دنیای تبلت‌ها تعریف می‌کند. پیش‌ازاین‌، شایعات و اطلاعات مختلفی درباره‌ی... نوشته رندرهای جدیدی از گلکسی تب S10 اولترا منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
رندرهای جدیدی از گلکسی تب S10 اولترا منتشر شد

رندرهای جدیدی از گلکسی تب S10 اولترا منتشر شده است که طراحی و مشخصات آن مانند دوربین دوگانه و شارژ سریع ۴۵ واتی و پردازنده‌ی مدیاتک را نشان می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ ماه آینده با معرفی سری گلکسی تب S10، باردیگر استانداردهای جدیدی را در دنیای تبلت‌ها تعریف می‌کند. پیش‌ازاین‌، شایعات و اطلاعات مختلفی درباره‌ی گلکسی تب S10 منتشر شده بود. حالا با انتشار رندرهای باکیفیت از مدل اولترا، تصویری واضح از طراحی این تبلت پرچم‌دار در‌اختیار داریم.

ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای فناوری، تصویری از گلکسی تب S10 اولترا را در شبکه‌ی اجتماعی X منتشر کرده است که نشان می‌دهد طراحی این تبلت پرچم‌دار شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. در تبلت آینده‌ی سامسونگ، همچنان شاهد بریدگی در بالای نمایشگر هستیم که محل قرارگیری دوربین دوگانه است. در گلکسی تب S9 اولترا نیز شاهد این طراحی‌ بودیم.

به‌نقل از نئووین، طراحی پنل پشتی این تبلت نیز درمقایسه‌با نسل قبل با تغییرات چندانی همراه نخواهد بود و همچنان از بدنه‌ی فلزی ساده و ماژول دوربین دوگانه‌ی عمودی بهره می‌برد. این طراحی محافظه‌کارانه به‌همراه کانکتور مغناطیسی برای صفحه‌کلید و لوازم جانبی، نشان می‌دهد که سامسونگ تمرکزش را بر بهبود عملکرد داخلی این تبلت قرار داده است. همچنین، وجود دو پورت USB-C در دو طرف پین‌های مغناطیسی از توجه سامسونگ به نیازهای کاربران حرفه‌ای حکایت می‌کند.

رندرهای جدید از گلکسی تب S10 اولترا منتشر شده است که طراحی و مشخصات این تبلت پرچم‌دار را نشان می‌دهد

اخیراً گلکسی تب S10 پلاس و تب S10 اولترا در وب‌سایت گواهینامه FCC مشاهده شدند. این موضوع نشان می‌دهد که دستگاه‌های مذکور از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. همچنین، انتظار می‌رود که سامسونگ امسال مدل استاندارد گلکسی تب S10 را از خط تولید حذف کند. این شرکت می‌خواهد کاربرانش را به گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه مانند گلکسی تب A و گلکسی تب S9 FE هدایت کند.

بر‌اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، سامسونگ ممکن است در سری گلکسی تب S10 به‌جای تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام، از تراشه‌های مدیاتک استفاده کند. به‌طور خاص، تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مدیاتک به‌عنوان گزینه‌ی اصلی برای مدل‌های S10 پلاس و S10 اولترا مطرح شده است. این تغییر می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تلاش سامسونگ برای تنوع‌بخشی در انتخاب تراشه‌ها باشد.

هر دو تبلت به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه خواهند شد و از سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگوی قدرتمند AKG بهره می‌برند. طراحی این تبلت‌ها نیز مشابه نسل قبلی است. دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست قرار دارند و نوار مغناطیسی برای شارژ قلم S-Pen در پشت دستگاه تعبیه شده است.

نوشته رندرهای جدیدی از گلکسی تب S10 اولترا منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow