آیا باید منتظر راه‌اندازی ETF ریپل در آمریکا باشیم؟

مدیرعامل بنیاد ریپل در موضع‌گیری تازه‌ای از احتمال راه‌اندازی صندوق قابل معامله مبتنی‌ بر ریپل در ایالات متحده خبر داده است. به‌ گزارش تک‌ناک، برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل بنیاد ریپل، راه‌اندازی ETF مبتنی‌ بر ریپل را دور از انتظار نمی‌داند و می‌گوید که خود نیز در تلاش است تا چنین دستاوردی محقق شود. به نقل از... نوشته آیا باید منتظر راه‌اندازی ETF ریپل در آمریکا باشیم؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
آیا باید منتظر راه‌اندازی ETF ریپل در آمریکا باشیم؟

مدیرعامل بنیاد ریپل در موضع‌گیری تازه‌ای از احتمال راه‌اندازی صندوق قابل معامله مبتنی‌ بر ریپل در ایالات متحده خبر داده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل بنیاد ریپل، راه‌اندازی ETF مبتنی‌ بر ریپل را دور از انتظار نمی‌داند و می‌گوید که خود نیز در تلاش است تا چنین دستاوردی محقق شود.

به نقل از کریپتودنس، گارلینگ‌هاوس در مصاحبه با پایگاه فاکس بیزنس، بیان کرده که راه‌اندازی ETF مبتنی‌ بر ریپل کاملا محتمل است و به ایجاد هیجان گسترده‌ای میان جامعه کاربری ریپل دامن می‌زند.

او در ادامه گفته است که راه‌اندازی ETFهای دیگری بر پایه آلت کوین‌ها اجتناب‌ناپذیر است و دیر یا زود شاهد عرضه واحدهای صندوق‌های مبتنی‌ بر ریپل،‌ سولانا،‌ کاردانو و دیگر رمزارزها خواهیم بود.

ریپل

ریپل از جمله رمزارزهای مورد علاقه سرمایه‌گذاران نهادی است، بنابراین راه‌اندازی ETF آن می‌تواند موجی از سرمایه را به این رمزارز دیرپا سرازیر کند.

بسیاری امیدوار هستند که در صورت تأیید ETF ریپل، قیمت آن رشدی جهش‌وار را تجربه کند. پیش‌تر تأیید ETF بیت کوین تأثیر بسیار سازنده‌ای بر قیمت آن داشت. انتظار می‌رود که رخداد مشابهی نیز برای ریپل رخ بدهد.

با وجود گمانه‌زنی‌ها پیرامون ETF مبتنی‌ بر ریپل و دیگر رمزارزها نباید این نکته را فراموش کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به‌ سادگی برای راه‌اندازی ETFها چراغ سبز نشان نمی‌دهد. پیش‌تر هم بنیاد ریپل درگیر منازعه حقوقی دامنه‌داری با کمیسیون بورس آمریکا بود که می‌تواند بر تلاش‌ها برای راه‌اندازی ETF ریپل تأثیر بگذارد.

 

نوشته آیا باید منتظر راه‌اندازی ETF ریپل در آمریکا باشیم؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow