با Imagine Me متا، عکس خود را به اثر هنری تبدیل کنید

ویژگی جدید Imagine Me در هوش مصنوعی متا به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از عکسی از خود و دستور متنی، تصاویر خلاقانه و منحصر‌به‌فردی خلق کنید. به‌گزارش تک‌ناک، متا روز گذشته خانواده‌ی جدید مدل‌های پایه‌ی منبع‌باز Llama 3.1 را رونمایی کرد که در چندین معیار مهم عملکردی پیشرفته ارائه می‌کنند. در‌کنار این نسخه،... نوشته با Imagine Me متا، عکس خود را به اثر هنری تبدیل کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
با Imagine Me متا، عکس خود را به اثر هنری تبدیل کنید

ویژگی جدید Imagine Me در هوش مصنوعی متا به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از عکسی از خود و دستور متنی، تصاویر خلاقانه و منحصر‌به‌فردی خلق کنید.

به‌گزارش تک‌ناک، متا روز گذشته خانواده‌ی جدید مدل‌های پایه‌ی منبع‌باز Llama 3.1 را رونمایی کرد که در چندین معیار مهم عملکردی پیشرفته ارائه می‌کنند. در‌کنار این نسخه، متا چندین به‌روزرسانی را برای هوش مصنوعی متا‌ (Meta AI)، دستیار شخصی‌اش، نیز معرفی کرد که در شبکه‌های اجتماعی این شرکت مانند واتساپ، اینستاگرام، فیس‌بوک و مسنجر در‌دسترس است.

دسترسی به هوش مصنوعی متا به ۲۲ کشور ازجمله آرژانتین، شیلی، کلمبیا، اکوادور، مکزیک، پرو و کامرون گسترش یافته است و اکنون از زبان‌های بیشتری ازجمله فرانسوی، آلمانی، هندی، هندی‌لاتین، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

نئووین می‌نویسد ویژگی جدید Imagine Me که درحال‌حاضر در ایالات متحده به‌صورت آزمایشی دردسترس قرار دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا بر‌اساس عکس خود و دستور متنی مانند «من را به‌عنوان فضانورد تصور کنید» یا «من را به‌عنوان شخصیت سلطنتی تصور کنید» تصاویر جالبی ایجاد کنید. این ویژگی از مدل شخصی‌سازی پیشرفته‌ی متا استفاده می‌کند. کاربران Meta AI در ایالات متحده می‌توانند برای دسترسی به آن به‌سادگی Imagine Me را در چت تایپ کنند.

هوش مصنوعی متا‌ اکنون با قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی، ویرایش عکس‌ها را برای کاربران آسان‌تر و به آنان کمک می‌کند تا به‌راحتی اشیاء را اضافه یا حذف و تغییراتی اعمال کنند. ناگفته نماند که از ماه آینده و با اضافه‌شدن دکمه‌ی جدید «ویرایش با هوش مصنوعی»، ویرایش عکس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی ساده‌تر می‌شود.

ویژگی جدید "Imagine Me" در هوش مصنوعی متا

کاربران به‌زودی می‌توانند تصاویر را با کمک هوش مصنوعی در فیدها، استوری‌ها، نظرات و پیام‌ها در سراسر فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتساپ ایجاد کنند.

مدل جدید Llama 405B تجربه‌ی هوش مصنوعی متا را در واتساپ و Meta AI ارائه و به کاربران امکان می‌دهد تا سؤالات پیچیده مطرح و به ابزار کدنویسی دسترسی پیدا و مفاهیم علمی را از‌طریق دستورالعمل‌های تخصصی درک کنند.

هوش مصنوعی متا هم‌اکنون روی عینک‌های هوشمند ری‌بن این شرکت نیز در‌دسترس است و ماه آینده به‌عنوان ویژگی آزمایشی در ایالات متحده و کانادا روی متا کوئست منتشر خواهد شد.

متا همچنین متعهد شده است که هوش مصنوعی متا را هر دو هفته به‌روزرسانی کند و ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران در سراسر جهان ارائه دهد.

نوشته با Imagine Me متا، عکس خود را به اثر هنری تبدیل کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow