آیا واردات خودروهای برقی از برندهای معتبر، شرایط این خودروها را در بازار ایران تغییر می‌دهد؟

در دوره تقریبی یک‌سال تصدی «عباس علی آبادی» بر وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاهد تمایل این وزارت‌خانه به واردات خودروهای برقی بودیم. هرکدام از خودروسازان و واردکنندگان در راستای پیروی از رویه جدید وزارت صمت، تصمیم گرفتند یک یا چند خودرو برقی را به سبد محصولات خود اضافه کنند. حتی کرمان‌موتور با همکاری مپنا، محصولی به نام اسکای ول ET5 را روانه بازار کرد که یک شاسی‌بلند تمام الکتریکی است. بااین‌حال برنامه واردات خودروهای برقی مطابق آن‌چه پیش‌بینی می‌شد، انجام نپذیرفت. بسیاری از خودروهای چینی که به عنوان تاکسی برقی وارد شده بودند، مورد استقبال تاکسیرانان قرار نگرفتند و […] The post آیا واردات خودروهای برقی از برندهای معتبر، شرایط این خودروها را در بازار ایران تغییر می‌دهد؟ appeared first on دیجیاتو.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  3
آیا واردات خودروهای برقی از برندهای معتبر، شرایط این خودروها را در بازار ایران تغییر می‌دهد؟

در دوره تقریبی یک‌سال تصدی «عباس علی آبادی» بر وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاهد تمایل این وزارت‌خانه به واردات خودروهای برقی بودیم. هرکدام از خودروسازان و واردکنندگان در راستای پیروی از رویه جدید وزارت صمت، تصمیم گرفتند یک یا چند خودرو برقی را به سبد محصولات خود اضافه کنند. حتی کرمان‌موتور با همکاری مپنا، محصولی به نام اسکای ول ET5 را روانه بازار کرد که یک شاسی‌بلند تمام الکتریکی است. بااین‌حال برنامه واردات خودروهای برقی مطابق آن‌چه پیش‌بینی می‌شد، انجام نپذیرفت. بسیاری از خودروهای چینی که به عنوان تاکسی برقی وارد شده بودند، مورد استقبال تاکسیرانان قرار نگرفتند و […]

The post آیا واردات خودروهای برقی از برندهای معتبر، شرایط این خودروها را در بازار ایران تغییر می‌دهد؟ appeared first on دیجیاتو.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow