آیفون ۱۷ ایر با مشخصات قدرتمند و قیمت گران معرفی خواهد شد

اخیراً شایعاتی درباره مشخصات فنی آیفون ۱۷ ایر منتشر شده است که از طراحی بسیار باریک و مشخصات فنی قدرتمند و قیمت گران آن حکایت می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، آیفون ۱۷ ایر، محصول جدید اپل که شایعاتی درباره مشخصات و قیمتش به گوش می‌رسد، احتمالاً با تغییرات بزرگ و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود بازار تلفن‌های هوشمند را […] نوشته آیفون ۱۷ ایر با مشخصات قدرتمند و قیمت گران معرفی خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  1
آیفون ۱۷ ایر با مشخصات قدرتمند و قیمت گران معرفی خواهد شد

اخیراً شایعاتی درباره مشخصات فنی آیفون ۱۷ ایر منتشر شده است که از طراحی بسیار باریک و مشخصات فنی قدرتمند و قیمت گران آن حکایت می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، آیفون ۱۷ ایر، محصول جدید اپل که شایعاتی درباره مشخصات و قیمتش به گوش می‌رسد، احتمالاً با تغییرات بزرگ و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود بازار تلفن‌های هوشمند را متحول خواهد کرد. بر‌اساس گزارش‌های موجود، سری آیفون پلاس، با وجود نمایشگر بزرگ و باتری قوی، در مقایسه با مدل‌های کوچک آیفون ۱۲ مینی و ۱۳ مینی فروش چندان زیادی تجربه نکرد. اکنون اپل با ارائه آیفون ۱۷ ایر با طراحی بسیار باریک، امیدوار است به موفقیتی چشمگیر دست یابد.

شایعات حاکی از آن است که آیفون ۱۷ ایر می‌تواند درآمد زیادی برای اپل ایجاد کند؛ زیرا انتظار می‌رود این مدل بیشترین قیمت آغازین را در بین تمامی مدل‌های آیفون داشته باشد. قیمت این دستگاه حتی می‌تواند از آیفون ۱۷ پرو مکس بیشتر باشد که انتظار می‌رود با قیمت پایه ۱,۱۹۹ دلار وارد بازار شود. آیس‌یونیورس، یکی از افشاگران معتبر، گفته است که قیمت iPhone17 Air از ۱,۲۹۹ دلار آغاز خواهد شد. این برآورد با شایعات قبلی مبنی‌بر گران‌ترین بودن این مدل در خط تولید آیفون‌های جدید همخوانی دارد.

فون‌آرنا می‌نویسد مشخصات آیفون ۱۷ ایر نیز نشان می‌دهد که اپل به‌دنبال ایجاد تفاوتی مهم است. برخی از این مشخصات این سؤال را ایجاد می‌کند که اپل چگونه می‌خواهد برای این گوشی چنین قیمتی گرانی در نظر بگیرد. به‌نظر می‌رسد طراحی آیفون ۱۷ Air باید به‌قدری بی‌نظیر باشد که اپل بتواند این دستگاه را بیشتر از سایر مدل‌ها قیمت‌گذاری کند.

مشخصات فنی آیفون ۱۷ Air منتشر شده است که حاکی از طراحی فوق‌العاده باریک و مشخصات فنی قدرتمندی است

بر‌اساس یادداشتی که جف پو، تحلیلگر شرکت Haitong International، به مشتریان خود ارسال کرده، برخی از ویژگی‌های این گوشی فاش شده است. وی در این یادداشت بیشتر اطلاعاتی را تکرار کرده که قبلاً آیس‌یونیورس در ماه جولای به آن‌ها اشاره کرده بود. به‌عنوان مثال، گفته شده است که iPhone 17 Air از پردازنده ۳ نانومتری A19 بهره می‌برد. بااین‌حال، باید توجه کرد که این مدل برخلاف نسخه‌های پرو، از پردازنده A19 Pro استفاده نمی‌کند.

درحالی‌که انتظار می‌رود مدل‌های پرو با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شوند، آیفون ۱۷ ایر به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. این یعنی همچنان می‌تواند از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل به نام Apple Intelligence پشتیبانی کند.

در این گزارش آمده است که آیفون ۱۷ Air احتمالاً از مدل‌های تیتانیومی آیفون ۱۷ پرو نیز سبک‌تر خواهد بود؛ زیرا قرار است از آلومینیوم ساخته شود. شایعه‌ای دیگر بیان می‌کند که آیفون ۱۷ ایر فقط یک دوربین پشتی خواهد داشت. جف پو این موضوع را تأیید و اشاره کرده است که این دوربین از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی پشتیبانی خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که طراحی منحصربه‌فرد iPhone 17 Air می‌تواند ویژگی اصلی برای فروش این دستگاه باشد. با نزدیک‌شدن به ماه سپتامبر سال آینده، احتمالاً شاهد رندرها و تصاویر افشا‌شده بیشتری از این گوشی خواهیم بود. پس از مشاهده این طراحی، شاید بتوان به درک بهتری از دلایل اپل برای تعیین قیمت بیشترین در خط تولید آیفون‌های ۲۰۲۵ رسید.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل در تلاش است تا با ارائه طراحی خاص و متفاوت، جایگاه خود را در بازار تلفن‌های هوشمند حفظ و مشتریان بیشتری را جذب کند. آیا آیفون ۱۷ Air می‌تواند موفقیت بزرگ بعدی اپل باشد؟ فقط زمان پاسخ خواهد داد.

نوشته آیفون ۱۷ ایر با مشخصات قدرتمند و قیمت گران معرفی خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow