آیپد تاشو اپل احتمالاً ترکیبی از iPadOS و macOS خواهد بود

شایعات حاکی از آن است که اپل در حال تولید دستگاه هیبریدی قدرتمندی است که مرز بین آیپد و مک را از بین می‌برد و ترکیبی از تجربه‌ی کاربری iPadOS و macOS را رقم می‌زند. به‌گزارش ‌تک‌ناک، اپل با تمرکز بر تنوع مدل‌ها، در حال ساخت نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند آیفون است که آینده‌ی... نوشته آیپد تاشو اپل احتمالاً ترکیبی از iPadOS و macOS خواهد بود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
آیپد تاشو اپل احتمالاً ترکیبی از iPadOS و macOS خواهد بود

شایعات حاکی از آن است که اپل در حال تولید دستگاه هیبریدی قدرتمندی است که مرز بین آیپد و مک را از بین می‌برد و ترکیبی از تجربه‌ی کاربری iPadOS و macOS را رقم می‌زند.

به‌گزارش ‌تک‌ناک، اپل با تمرکز بر تنوع مدل‌ها، در حال ساخت نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند آیفون است که آینده‌ی این صنعت را شکل خواهد داد. درحالی‌که شایعات درباره‌ی مدلی بسیار باریک از آیفون ۱۷ در رسانه‌ها منتشر شده است، اطلاعات جدید حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها در حال تولید نسخه‌های مختلفی از اولین دستگاه تاشو خود هستند که می‌تواند آیفون یا آیپد باشد.

اولین آیپد تاشو اپل احتمالا سال ۲۰۲۶ عرضه شود

جف پو، تحلیلگر برجسته‌ی حوزه‌ی اپل، در آخرین یادداشت‌هایش می‌گوید که اپل اولین آیپد تاشو خود را در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد کرد و این نشان می‌دهد که غول فناوری آمریکایی با مشکلات طراحی و فنی مواجه است. او همچنین تأکید می‌کند که خط تولید آیفون ۱۷ همراه با هوش مصنوعی اپل، فروش آیفون را به‌ویژه در چین افزایش خواهد داد.

دو دلیل احتمالی برای تعویق تاریخ عرضه‌ی محصولات جدید اپل وجود دارد که می‌تواند به تمدید چرخه‌ی عمر مدل‌های فعلی در بازار منجر شود:

  • اولاً مشکلات توسعه‌ای و فقدان پیشرفت‌های تکنولوژیکی کافی ممکن است باعث تأخیر شود. به‌عنوان مثال، کمال‌یابی مکانیزم لولا به‌عنوان عنصری حیاتی در دستگاه‌های تاشو می‌تواند در اولویت قرار داشته باشد.
  • ثانیاً از‌نظر تولید، بازدهی کمتر از انتظار قطعات می‌تواند به افزایش هزینه‌های کلی دستگاه منجر شود؛ درست مشابه آن چیزی که در محصول ویژن پرو مشاهده شد.

Wccftech می‌نویسد که اپل قبل از دستگاه تاشو بزرگ‌تر مانند آیپد یا مک، ابتدا آیفون تاشو را عرضه خواهد کرد. دستگاه بزرگ‌تر می‌تواند دستگاه هیبرید آیپد یا مک با نمایشگر ۲۰/۳ اینچی و اولین دستگاه این شرکت باشد که ترکیبی از تجربه‌ی iPadOSو macOS را ارائه می‌دهد. پیش‌تر گزارش شده بود که اپل قصد دارد نسخه‌های فولد و فلیپ از آیفون تاشو را مشابه سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ سامسونگ ارائه دهد.

نوشته آیپد تاشو اپل احتمالاً ترکیبی از iPadOS و macOS خواهد بود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow