ابراز رضایت کپکام از قابلیت‌های GPU کنسول PS5 Pro

شرکت کپکام از تست سخت‌افزار قدرتمند کنسول PS5 Pro و به ویژه عملکرد گرافیکی بهبود یافته آن بسیار هیجان‌زده است. به گزارش تک‌ناک، در مصاحبه‌ای اخیر، توسعه‌دهنده‌ بازی Monster Hunter اشاره کرد که ارتقاهای PS5 Pro به ویژه در بخش جلوه‌های گرافیکی و نورپردازی، فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای بازی‌های آنها فراهم خواهد کرد. به […] نوشته ابراز رضایت کپکام از قابلیت‌های GPU کنسول PS5 Pro اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  4
ابراز رضایت کپکام از قابلیت‌های GPU کنسول PS5 Pro

شرکت کپکام از تست سخت‌افزار قدرتمند کنسول PS5 Pro و به ویژه عملکرد گرافیکی بهبود یافته آن بسیار هیجان‌زده است.

به گزارش تک‌ناک، در مصاحبه‌ای اخیر، توسعه‌دهنده‌ بازی Monster Hunter اشاره کرد که ارتقاهای PS5 Pro به ویژه در بخش جلوه‌های گرافیکی و نورپردازی، فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای بازی‌های آنها فراهم خواهد کرد.

به نقل از وب‌سایت tech4gamers، با وجود واکنش منفی برخی از کاربران نسبت به کنسول PS5 Pro، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان مشتاق بررسی پتانسیل این کنسول ارتقا یافته هستند.

شرکت کپکام با حمایت از سونی در حال بررسی راه‌هایی است که بازی‌های خود را برای PS5 Pro بهبود بخشد. ریوزو تسوجیموتو، مدیر پروژه، در مصاحبه‌ای هیجان تیم خود را از قدرت بهبود یافته کنسول PS5 Pro بیان کرد.

تیم توسعه مشتاق است تا کشف کند که این بهبود عملکرد چگونه به آنها در توسعه بازی‌ها کمک می‌کند، به ویژه برای عناوینی مانند Dragon’s Dogma 2 که از ویژگی‌های PS5 Pro بهره‌مند خواهد شد.

کپکام برای تست قابلیت‌های سخت‌افزار کنسول PS5 Pro هیجان‌زده‌ است

کنسول PS5 Pro دارای یک GPU است که ۴۵ درصد سریع‌تر از نسخه معمولی می‌باشد و از Ray Tracing بهتری برخوردار است، که در برخی از بازی‌ها امکان دارد ۲ تا ۴ برابر بهتر عمل کند.

این ارتقاها به توسعه‌دهندگانی مانند کپکام که به کیفیت بالای گرافیک نیاز دارند، کمک زیادی می‌کند.

در حال حاضر، کپکام در حال توسعه یک موتور بازی جدید به نام RE neXt است، که از سخت‌افزار قدرتمند PS5 Pro بهره خواهد برد. اگرچه تأیید نشده است که تمامی بازی‌های آینده از PS5 Pro پشتیبانی کنند، اما بازی Dragon’s Dogma 2 به طور قطع یکی از آنها خواهد بود.

بازی‌های دیگری مانند: Monster Hunter Wilds نیز احتمال دارد روی این کنسول بهتر اجرا شوند، اما کپکام همچنان در حال بررسی سازگاری این عناوین با PS5 Pro است. تسوجیموتو همچنین اشاره کرد که تیم هنوز در حال ارزیابی عملکرد Monster Hunter Wilds برای PS5 Pro است.

با وجود این، استودیو به طور کامل خوشبین و هیجان‌زده است که از این سخت‌افزار جدید در عناوین آینده خود استفاده کند.

نوشته ابراز رضایت کپکام از قابلیت‌های GPU کنسول PS5 Pro اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow