ساخت دنباله بازی Alien: Isolation تأیید شد

در دهمین سالگرد انتشار بازی Alien: Isolation، استودیوی Creative Assembly تأیید کرد که دنباله این بازی نیز ساخته می‌شود. به گزارش تک‌ناک، ال هوپ، کارگردان خلاق بازی، در بیانیه‌ای به مناسبت تولد ۱۰ سالگی این اثر کلاسیک ترس-بقا اعلام کرد که تیم توسعه اطلاعات بیشتری را «زمانی که آماده باشند» به اشتراک خواهد گذاشت. به […] نوشته ساخت دنباله بازی Alien: Isolation تأیید شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۷ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  4
ساخت دنباله بازی Alien: Isolation تأیید شد

در دهمین سالگرد انتشار بازی Alien: Isolation، استودیوی Creative Assembly تأیید کرد که دنباله این بازی نیز ساخته می‌شود.

به گزارش تک‌ناک، ال هوپ، کارگردان خلاق بازی، در بیانیه‌ای به مناسبت تولد ۱۰ سالگی این اثر کلاسیک ترس-بقا اعلام کرد که تیم توسعه اطلاعات بیشتری را «زمانی که آماده باشند» به اشتراک خواهد گذاشت.

به نقل از رسانه معتبر IGN، ال هوپ که در ساخت نسخه اول بازی نیز نقش داشت، بار دیگر هدایت تیم توسعه دنباله بازی را بر عهده دارد. او در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی X (توییتر) منتشر کرد، گفت: «در دهمین سالگرد این بازی، به نظر می‌رسد که بهترین زمان است تا به شما اطلاع دهیم که پیام‌های اضطراری شما را به وضوح شنیده‌ایم.»

وی در ادامه بیانیه خود نوشت:

«امروز، با خوشحالی اعلام می‌کنم که دنباله‌ای برای Alien: Isolation در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. منتظر به اشتراک‌گذاری جزئیات بیشتری با شما هستیم.»

هنوز عنوان نهایی بازی، تاریخ انتشار و پلتفرم‌های هدف مشخص نشده‌اند و با توجه به اینکه این دنباله در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد، ممکن است تا مدتی طولانی اطلاعات بیشتری منتشر نشود.

ساخت دنباله بازی Alien: Isolation تأیید شده است

در حال حاضر طرفداران Alien: Isolation از شنیدن این خبر بسیار هیجان‌زده هستند، چراکه آنها از مدت‌ها پیش از Creative Assembly و شرکت مادر آن Sega درخواست کرده بودند که دنباله‌ای برای این بازی ساخته شود.

با وجود این، اعلام این خبر تا حدودی غیرمنتظره بود، چرا که بازی Alien: Isolation تنها یک میلیون نسخه در سه ماه نخست و ۲.۱۱ میلیون نسخه در شش ماه اول فروش داشت، که برای Sega موفقیت تجاری به حساب نمی‌آمد.

در سال ۲۰۱۵، تیم هیتون، مدیر استودیو Creative Assembly، به GamesIndustry.biz گفته بود: «ساخت Alien: Isolation 2 غیرممکن نیست، چرا که ما به آن افتخار می‌کنیم و احتمال دارد هنوز داستان‌هایی برای گفتن باقی مانده باشد. اما آیا واقعاً می‌خواهیم مقادیر زیادی پول خرج کنیم و آیا قرار است به سود برسیم یا حداقل ضرر نکنیم؟ این موضوعی نیست که Sega بخواهد، وقتی که بازی‌های دیگری داریم که به کسب‌وکار ما رونق می‌بخشند.»

در سال‌های اخیر، Creative Assembly با چالش‌های متعددی روبه‌رو بوده است. لغو بازی شوتر Hyenas، شکست Total War: Pharaoh در جذب مخاطب و تعدیل نیروی گسترده، از جمله مشکلات این استودیو بوده است.

هر چند این استودیوی بریتانیایی همچنان پروژه‌های زیادی از جمله دنباله Alien: Isolation در دست توسعه دارد. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر اینکه Creative Assembly در حال کار روی بازی Total War: Star Wars است نیز به گوش می‌رسد. این بازی یکی از سه عنوان Total War جدید می‌باشد که در حال توسعه قرار دارد.

همچنین فرنچایز Alien با انتشار فیلم Alien: Romulus که بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت، دوباره رونق گرفته است. سریال تلویزیونی Alien: Earth نیز که پیش از فیلم Prometheus (محصول ۲۰۱۲) روایت می‌شود، در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

نوشته ساخت دنباله بازی Alien: Isolation تأیید شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow