احتمال اضافه‌شدن شخصیت‌های جدید در DLC رایگان بازی Astro Bot

Astro Bot بازی پلتفرمر موفقی است که با مراحل جذاب و لحظات هیجان‌انگیز خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. حالا احتمال دارد که شخصیت‌های جدیدی به DLC رایگان این بازی اضافه شود. به‌گزارش تک‌ناک، Astro Bot، عنوان انحصاری PS5 که در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) منتشر شد، تجربه‌ای مملو از محتوای جذاب و خاطرات پلی‌استیشن […] نوشته احتمال اضافه‌شدن شخصیت‌های جدید در DLC رایگان بازی Astro Bot اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
احتمال اضافه‌شدن شخصیت‌های جدید در DLC رایگان بازی Astro Bot

Astro Bot بازی پلتفرمر موفقی است که با مراحل جذاب و لحظات هیجان‌انگیز خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. حالا احتمال دارد که شخصیت‌های جدیدی به DLC رایگان این بازی اضافه شود.

به‌گزارش تک‌ناک، Astro Bot، عنوان انحصاری PS5 که در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) منتشر شد، تجربه‌ای مملو از محتوای جذاب و خاطرات پلی‌استیشن را ارائه می‌دهد. با‌این‌حال، اگر بازی را تمام کرده‌اید، ممکن است متوجه حضور شخصیت‌هایی در تیتراژ بازی شده باشید که در مراحل اصلی حضور ندارند. این احتمال وجود دارد که DLC رایگان بازی مذکور این شخصیت‌های غایب را اضافه کند.

بنابر گزارش کوتاکو و طبق مصاحبه‌ با Nicolas Doucet، مدیر استودیو Team Asobi، این DLC رایگان قرار است در سال جاری منتشر شود. وی در‌این‌باره گفت:

این DLC کوچک خواهد بود و روی یکی از ویژگی‌هایی که طرفداران در Astro’s Playroom لذت برده‌اند، یعنی Speedruns، تمرکز خواهد کرد.

با اینکه مراحل در Astro’s Playroom و Astro Bot درمقایسه‌با دیگر بازی‌های پلتفرمر کوتاه‌تر هستند، بازیکنان عاشق بهبود رکورد خود و تلاش برای کاهش زمان اتمام مراحل هستند. این DLC به این ویژگی توجه ویژه‌ای خواهد کرد و شخصیت‌های جدیدی را اضافه خواهد کرد که در بازی اصلی حضور نداشتند.

Astro Bot یک بازی پلتفرمر بسیار موفق است که با مراحل جذاب و لحظات هیجان‌انگیز خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بازی انحصاری PS5 تجربه‌ای مملو از محتوای جذاب و خاطرات پلی‌استیشن را ارائه می‌دهد.

ازجمله شخصیت‌هایی که احتمالاً در DLC جدید حضور پیدا خواهند کرد، می‌توان به شخصیت این‌ بازی‌ها اشاره کرد:

  • Assassin’s Creed
  • Beyond Good & Evil
  • Rayman
  • Croc
  • Worms
  • Stellar Blade
  • Rise of the Ronin

این شخصیت‌ها در تیتراژ پایانی Astro Bot ذکر شده‌اند؛ اما در بازی حضور نداشتند. همچنین، کسانی که نگران‌اند این DLC بیش‌از‌حد روی مراحل Speedrun تمرکز داشته باشد، می‌توانند آسوده‌خاطر باشند؛ چراکه تیم Asobi قصد دارد محتوای سرگرم‌کننده‌تر و آسان‌تری نیز به بازی اضافه کند. Doucet این محتوای اضافی را در مصاحبه‌اش به‌عنوان محتوای «اسباب‌بازی‌مانند» توصیف کرد.

نوشته احتمال اضافه‌شدن شخصیت‌های جدید در DLC رایگان بازی Astro Bot اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow