احتمال افزایش بهای ریپل تا محدوده یک هزار دلار

ناظران بازار رمزارزها بر این باور هستند که تصویب صندوق قابل معامله مبتنی‌بر ریپل از سوی مقامات SEC می‌‌تواند با تسهیل ورود سرمایه‌های نهادی به این رمزارز، بهای ریپل را تا محدوده هزار دلار افزایش دهد. به‌ گزارش تک‌ناک، تحلیلگران با ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده ریپل گفته‌اند که چراغ سبز کمیسیون بورس و اوراق […] نوشته احتمال افزایش بهای ریپل تا محدوده یک هزار دلار اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۳ مهر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  4
احتمال افزایش بهای ریپل تا محدوده یک هزار دلار

ناظران بازار رمزارزها بر این باور هستند که تصویب صندوق قابل معامله مبتنی‌بر ریپل از سوی مقامات SEC می‌‌تواند با تسهیل ورود سرمایه‌های نهادی به این رمزارز، بهای ریپل را تا محدوده هزار دلار افزایش دهد.

به‌ گزارش تک‌ناک، تحلیلگران با ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده ریپل گفته‌اند که چراغ سبز کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به راه‌اندازی ETF این رمزارز می‌تواند زمینه‌ساز رشد جهش‌وار آن شود.

به‌ نقل از کریپتودنس، پیش‌تر تصویب و راه‌اندازی ETF مبتنی‌بر بیت کوین، راه را برای ورود سرمایه‌های بزرگ به این دارایی نوپا هموار کرد و به رشد قیمتی آن دامن زد.

اکنون نوبت به ریپل رسیده و تحلیلگران می‌گویند که در صورت تصویب ETF آن، دور از انتظار نیست که قیمت بهای ریپل به محدوده هزار دلار هم برسد.

احتمال افزایش بهای ریپل با تصویب ETF آن

شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت سرمایه از جمله بیت‌وایز و کنری کپیتال برای راه‌اندازی ETF ریپل پیش‌قدم شده‌اند. انتظار می‌رود با تأیید SEC این دو شرکت بخش عمده‌ای از این رمزارز موجود در بازار را جمع‌آوری و به افزایش تقاضا میان معامله‌گران دامن بزنند که این خود به رشد قیمت‌ها می‌انجامد.

در حال‌ حاضر، میلیاردها دلار سرمایه به ETF‌های بیت کوین سرازیر شده است و حتی اگر کسری از این سرمایه هنگفت راهی ETFهای ریپل باشد، باید منتظر جهش قیمتی آن باشیم.

تحلیلگران بر این باور هستند که ریپل حداقل در کوتاه‌مدت برای بازپس‌ گرفتن قله قیمتی خود خیز برداشته است و انتظار می‌رود قیمت این رمزارز بار دیگر محدوده ۳/۸۴ دلار را ببیند.

ناگفته نماند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا چندی پیش درخواستی را مبنی‌بر تجدیدنظر در پرونده منازعه حقوقی خود با ریپل تسلیم مقامات قضایی کرد. اگر پس از مدت‌ها کش و قوس، این پرونده با سرانجامی خوش به نفع این رمزارز به بایگانی سپرده شود، امید می‌رود که راه برای موافقت با راه‌اندازی ETF هموار شود.

نوشته احتمال افزایش بهای ریپل تا محدوده یک هزار دلار اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow