احتمال عرضه اولین آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶

بر اساس گزارشی شرکت اپل در حال کار روی یک آیفون تاشو است، که امکان دارد در اوایل سال 2026 وارد بازار شود و طراحی و قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به رقبای خود داشته باشد. به‌ گزارش تک‌ناک، در ماه فوریه، خبرگزاری The Information گزارش داد که شرکت اپل در مراحل اولیۀ توسعۀ دو نمونۀ اولیۀ... نوشته احتمال عرضه اولین آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
احتمال عرضه اولین آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶

بر اساس گزارشی شرکت اپل در حال کار روی یک آیفون تاشو است، که امکان دارد در اوایل سال 2026 وارد بازار شود و طراحی و قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به رقبای خود داشته باشد.

به‌ گزارش تک‌ناک، در ماه فوریه، خبرگزاری The Information گزارش داد که شرکت اپل در مراحل اولیۀ توسعۀ دو نمونۀ اولیۀ آیفون تاشو است. امّا اکنون، به نظر می‌رسد که شاید اپل روی یک طراحی به نتیجه رسیده باشد، چرا که این دستگاه یک نام مستعار داخلی به نام V68 دارد، که نشان می‌دهد این ایده از مرحلۀ مفهومی فراتر رفته و اکنون در حال توسعه با تأمین‌کنندگان است.

شایعه شده است که این گوشی مانند گلکسی Z Flip سامسونگ به سبک تاشو به صورت افقی تا می‌شود. انتظار می‌رود که این آیفون جدید تحولی در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کند و رقابت جدیدی را در صنعت فناوری به وجود آورد.

بر اساس گزارش‌ها، اپل همچنان در حال کار برای صاف کردن چین‌هایی است که هنگام باز شدن گوشی ظاهر می‌شوند. همچنین در تلاش است تا دستگاه را نازک‌تر کند. شایعات اخیر می‌گوید که اپل در حال کار روی یک لپ‌تاپ مک‌بوک‌مانند تاشو است که احتمال دارد در سال 2026 عرضه شود.

احتمال عرضه اولین آیفون تاشو در سال 2026

به گزارش The Information، جدا از کار روی گوشی‌های تاشو، ممکن است اپل در حال آماده شدن برای ارتقای آیفون سال آینده با دیافراگم مکانیکی باشد، که به کاربران امکان می‌دهد به جلوه‌ای از عمق میدان دست پیدا کنند و پس‌زمینۀ تصویر را محو نمایند، امّا در عین حال سوژه را در فوکوس نگه دارند.

همچنین شایعه‌ها حاکی از آن است که اپل در حال کار روی یک آیفون بسیار نازک برای سال 2025 می‌باشد.

 

نوشته احتمال عرضه اولین آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow