کادیلاک کانسپت جدید خودروی الکتریکی سولی را معرفی کرد

شرکت کادیلاک کانسپت جدیدی از خودروی الکتریکی به نام سولی (Sollei) را معرفی کرده است، که به عنوان یک خودروی سفارشی با امکانات پیشرفته و طراحی منحصر به فرد به بازار عرضه خواهد شد. به‌ گزارش تک‌ناک، این خودروی الکتریکی جدید یک کانورتیبل لوکس و مفهومی با طراحی منحصر به فرد می‌باشد، که بر پایۀ... نوشته کادیلاک کانسپت جدید خودروی الکتریکی سولی را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  4
کادیلاک کانسپت جدید خودروی الکتریکی سولی را معرفی کرد

شرکت کادیلاک کانسپت جدیدی از خودروی الکتریکی به نام سولی (Sollei) را معرفی کرده است، که به عنوان یک خودروی سفارشی با امکانات پیشرفته و طراحی منحصر به فرد به بازار عرضه خواهد شد.

به‌ گزارش تک‌ناک، این خودروی الکتریکی جدید یک کانورتیبل لوکس و مفهومی با طراحی منحصر به فرد می‌باشد، که بر پایۀ مدل سفارشی کادیلاک به نام Celestiq ساخته شده است.

سولی در ستون‌های خود دارای صفحه‌ نمایش برای اطلاعات و سرگرمی می‌باشد و با یخچالی که در صندلی عقب آن طراحی شده است، می‌تواند شما را در تابستان خنک نگه دارد.

کانسپت لوکس و جدید کادیلاک، سولی

این خودروی جدید، یک سدان برقی فول سایز 340 هزار دلاری است که کوپه نیز می‌شود و سعی دارد با الگوی پرتوهایی که از مرکز هر صندلی و از پنل‌های چوبی پشت آنها بیرون می‌آیند، خورشید را تداعی کند.

سولی در خانۀ کادیلاک در Vanderbilt وارن میشیگان به نمایش گذاشته شد؛ همان جایی که مشتریان برای انتخاب چرم و سایر مواد هنگام خرید یک Celestiq دست‌ساز می‌رفتند. با وجود این، سولی رویکردی متفاوت و پایدارتر برای استفاده از مواد دارد، مانند اینکه از میسلیوم مبتنی بر قارچ زیست‌تخریب‌پذیر به جای چرم استفاده کند. اگر چه همچنان از لوازم جانبی تزئین شده با چرم برای طراحی این ماشین استفاده شده است.

خودروی الکتریکی جدید و مفهومی کادیلاک

مشخص است که سولی از روی Celestiq ساخته شده است، چرا که دارای صفحه‌های نمایش اطلاعات و سرگرمی 55 اینچی و نمای متحرک LED مانند Celestiq است.

راهنمای خرید این خودرو در یک ویدیوی کامل توضیح می‌دهد که Sollei در حال بازگرداندن کادیلاک به عنوان منبع ارائه‌دهندۀ خودروهای فوق‌ لوکس است.

شرکت کادیلاک، سولی را به عنوان خودرویی می‌بیند که مرزهای خودروهای سفارشی آینده را جابه‌جا می‌کند، اگرچه فعلا برنامه‌ای برای فروش آن ندارد.

نوشته کادیلاک کانسپت جدید خودروی الکتریکی سولی را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow