ادامه روند نزولی بیت کوین؛ توقف‌گاه بعدی کجاست؟

تحلیلگران حوزه رمزارزها بر این باورند که جو نزولی حاکم بر بازار بیت کوین به همین زودی‌ها پایان نمی‌یابد و احتمال دارد این رمزارز تا محدوده ۴۲ هزار دلار هم پایین برود. به‌گزارش تک‌ناک، برخی از تحلیلگران معتقدند که روند نزولی بیت کوین کماکان پابرجاست. بااین‌حال، اگر این رمزارز بتواند سنگر ۵۱ هزار دلار را... نوشته ادامه روند نزولی بیت کوین؛ توقف‌گاه بعدی کجاست؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
ادامه روند نزولی بیت کوین؛ توقف‌گاه بعدی کجاست؟

تحلیلگران حوزه رمزارزها بر این باورند که جو نزولی حاکم بر بازار بیت کوین به همین زودی‌ها پایان نمی‌یابد و احتمال دارد این رمزارز تا محدوده ۴۲ هزار دلار هم پایین برود.

به‌گزارش تک‌ناک، برخی از تحلیلگران معتقدند که روند نزولی بیت کوین کماکان پابرجاست. بااین‌حال، اگر این رمزارز بتواند سنگر ۵۱ هزار دلار را حفظ کند، احتمالا موفق شود از زیر فشار نزولی خلاصی یابد.

به نقل از کوین‌تلگراف، تحلیلگران گوشزد کرده‌اند که موج فروش کنونی احتمال دارد بیت کوین را به محدوده زیرین ۴۵ هزار دلار سوق بدهد. داده‌های برگفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که بهای بیت کوین در شبانه‌روز گذشته بیش از ۱۲/۸ درصد کاهش یافته و هم‌اکنون در محدوده ۵۴,۶۶۶ دلار دادوستد می‌شود. آخرین باری که بیت کوین در این محدوده معامله می‌شد، به فوریه ۲۰۲۴ بازمی‌گردد.

جو نزولی بیت کوین

الکس کوپتسیکویچ، تحلیلگر ارشد حوزه رمزارزها بر این باور است که احتمال دارد قیمت بیت کوین تا مرز ۴۲ هزار دلار نیز پایین برود. او می‌گوید:

بیت کوین به ناحیه زیرین میانگین متحرک ۵۰هفته‌ای خود نزول کرده است. بدون حمایت قوی از سوی خریداران، این رمزارز ممکن است به نواحی پایین‌تر هم سقوط کند و مانند روزهای پایانی سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲ ایام تلخی را برای سرمایه‌گذاران رقم بزند.

 

نوشته ادامه روند نزولی بیت کوین؛ توقف‌گاه بعدی کجاست؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow