ارتقای چشمگیر هوش مصنوعی Copilot با قابلیت‌های جدید

شرکت مایکروسافت با معرفی نسخه جدید و بهبودیافته دستیار هوش مصنوعی Copilot، تجربه کاربری را با طراحی مدرن و ویژگی‌های نوآورانه به سطح بالاتری ارتقا داده است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، صفحه اصلی به‌روزشده، اطلاعات مورد نیاز کاربران را به صورت واضح و در دسترس قرار می‌دهد و امکان جست‌وجوی سریع و آسان را […] نوشته ارتقای چشمگیر هوش مصنوعی Copilot با قابلیت‌های جدید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۹ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
ارتقای چشمگیر هوش مصنوعی Copilot با قابلیت‌های جدید

شرکت مایکروسافت با معرفی نسخه جدید و بهبودیافته دستیار هوش مصنوعی Copilot، تجربه کاربری را با طراحی مدرن و ویژگی‌های نوآورانه به سطح بالاتری ارتقا داده است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، صفحه اصلی به‌روزشده، اطلاعات مورد نیاز کاربران را به صورت واضح و در دسترس قرار می‌دهد و امکان جست‌وجوی سریع و آسان را فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی Copilot با قابلیت‌های جدید ارتقا پیدا کرد

هوش مصنوعی Copilot اکنون برای جلب رضایت کاربران، از هر دو تم روشن (روز) و تیره (شب) پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های جدید، تعامل با این دستیار هوشمند را لذت‌بخش‌تر کرده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از دستورات صوتی متنوع، تصاویر و متن، با Copilot ارتباط برقرار کنند. همچنین امکان شخصی‌سازی ظاهر و محتوای پاسخ‌ها، تجربه کاربری را متناسب با نیاز هر فرد سازگار می‌کند.

قابلیت‌های چشمگیر هوش مصنوعی Copilot با امکانات جدید

هوش مصنوعی Copilot اکنون با چهار صدای متمایز ارائه می‌شود، که عبارت‌انداز:

  • چمنزار (Meadow)
  • امواج (Wave)
  • بیشه (Grove)
  • دره (Canyon)

این صداها تجربه کاربری را به خصوص با ویژگی به طور کامل جدید «Copilot روزانه» بهبود می‌بخشند.

این صداها تجربه کاربری را در هوش مصنوعی Copilot بهبود می‌بخشند.

یکی از ویژگی‌های جذاب Copilot، ارائه اخبار روزانه به صورت شخصی‌سازی شده است. این دستیار هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی، اخبار مرتبط با علایق شما را از منابع معتبر جمع‌آوری و به صورت خلاصه و صوتی پخش می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جذاب هوش مصنوعی Copilot، ارائه اخبار روزانه به صورت شخصی‌سازی شده است

طراحی جدید Copilot نتیجه تلاش‌های تیم هوش مصنوعی مایکروسافت به رهبری مصطفی سلیمان (یکی از بنیانگذاران Inflection AI ) است.

این تیم با الهام از پروژه‌های موفق قبلی، توانسته‌اند یک دستیار هوشمند و کارآمد را ارتقا دهند.

طراحی جدید هوش مصنوعی Copilot

با Copilot، می‌توانید به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید، کارهای روزمره خود را مدیریت نمایید و حتی سرگرم شوید.

برای تجربه این دستیار هوشمند، همین حالا به وب‌سایت copilot.microsoft.com مراجعه کنید.

نوشته ارتقای چشمگیر هوش مصنوعی Copilot با قابلیت‌های جدید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow