مشخصات فنی مک‌بوک پرو M4 فاش شد

تصویر منتشرشده از بسته‌بندی M4 Mac Book Pro، اطلاعات جامعی از این محصول جدید اپل را برملا کرده است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس تصویر منتشرشده این لپ‌تاپ قدرتمند به تراشه M4 مجهز خواهد شد، که با ۱۶ گیگابایت رم یکپارچه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe همراه است. همچنین این تراشه دارای پردازنده […] نوشته مشخصات فنی مک‌بوک پرو M4 فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۹ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
مشخصات فنی مک‌بوک پرو M4 فاش شد

تصویر منتشرشده از بسته‌بندی M4 Mac Book Pro، اطلاعات جامعی از این محصول جدید اپل را برملا کرده است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس تصویر منتشرشده این لپ‌تاپ قدرتمند به تراشه M4 مجهز خواهد شد، که با ۱۶ گیگابایت رم یکپارچه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه NVMe همراه است.

همچنین این تراشه دارای پردازنده مرکزی و گرافیکی ۱۰ هسته‌ای خواهد بود، که عملکرد آن را به طور قابل توجهی نسبت به نسل‌های قبلی بهبود می‌بخشد.

پیش‌تر گزارش شده بود که شرکت اپل تولید انبوه سری M4 MacBook Pro را در سه ماهه چهارم امسال آغاز خواهد کرد. با توجه به این تصویر و مشخصات فنی لو رفته، به نظر می‌رسد معرفی رسمی این محصول در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

تراشه M4 از معماری ARMv9 و فناوری Scalable Matrix Extension (SME) پشتیبانی می‌کند. این موضوع به تراشه M4 اجازه می‌دهد تا کارهای پیچیده را با سرعت و کارایی بسیار بالاتری انجام دهد و به این ترتیب، عملکرد بازی‌ها و برنامه‌های چند رشته‌ای بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

در بنچمارک Geekbench 6، تراشه M4 عملکردی بسیار بهتر از M3 Pro و Snapdragon X Elite از خود نشان داده است. این نشان می‌دهد که مک‌بوک پرو M4 می‌تواند رقیبی سرسخت برای سایر لپ‌تاپ‌های قدرتمند بازار باشد.

مشخصات فنی مک‌بوک پرو M4 منتشر شد

علاوه بر M4، شایعات بیانگر آن است که اپل در حال آماده‌سازی تراشه‌های قدرتمندتر M4 Pro و M4 Max برای مدل‌های حرفه‌ای‌تر مک‌بوک پرو است.

با توجه به عملکرد چشمگیر تراشه M4، انتظار می‌رود که این تراشه‌های جدید نیز عملکرد بسیار قدرتمندی داشته باشند.

در حال حاضر، می‌توان منتظر معرفی رسمی این محصولات بود یا اینکه مدل‌های M3 MacBook Pro موجود را در بازار از قیمت ۱۲۹۹ دلار خریداری کرد.

نوشته مشخصات فنی مک‌بوک پرو M4 فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow