موتورولا Moto G45 5G را در هند معرفی کرد

گوشی هوشمند جدید موتورولا به نام Moto G45 5G با صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک،‌ موتورولا به وعده‌ی خود عمل و Moto G45 5G، جدیدترین گوشی هوشمند 5G اقتصادی خود را در هند معرفی کرد. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی LCD... نوشته موتورولا Moto G45 5G را در هند معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
موتورولا Moto G45 5G را در هند معرفی کرد

گوشی هوشمند جدید موتورولا به نام Moto G45 5G با صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک،‌ موتورولا به وعده‌ی خود عمل و Moto G45 5G، جدیدترین گوشی هوشمند 5G اقتصادی خود را در هند معرفی کرد. این گوشی از صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلای و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش با گورنینگ گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۶s نسل ۳ کوالکام است. این پردازنده‌ی ۶ نانومتری از شبکه‌ی ۵G پشتیبانی می‌کند. همچنین، شامل دو هسته‌ی قدرتمند Cortex-A78 با فرکانس ۲/۳ گیگاهرتز و شش هسته‌ی کم‌مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۹ نیز وظیفه‌ی ارائه‌ی گرافیک روان و باکیفیت را بر‌عهده دارد. تراشه‌ی مذکور را ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت با کارت میکرو اس‌دی همراهی می‌کند.

موتورولا G45 5G: قدرتی اقتصادی در دستان شما

 

گیزچاینا می‌نویسد که Moto G45 5G به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و موتورولا وعده داده است که این دستگاه به‌روزرسانی اندروید ۱۵ و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. در پنل پشتی این گوشی دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین سلفی گوشی جدید موتورولا نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. انرژی لازم برای کار با Moto G45 5G را باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی تأمین می‌کند. گفتنی است که موتورولا شارژر ۲۰ واتی را نیز درون جعبه‌ی این گوشی قرار داده است.

Moto G45 5G با ویژگی Moto Connect، که در نسخه ۸ گیگابایت رم در دسترس است

علاوه‌براین، Moto G45 5G به بلندگوهای استریو باکیفیت با قابلیت پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی اتمس مجهز شده است. ابعاد این گوشی ۱۶۲/۷ در ۷۴/۶۴ در ۸/۰۳ میلی‌متر و وزنش ۱۸۳ گرم است. میان‌رده‌ی جدید موتورولا گواهی IP52 را دریافت کرده و تا حدودی در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار مقاوم است. دیگر قابلیت‌های Moto G45 5G عبارت‌اند از: پشتیبانی از شبکه‌های 5G ،Dual 4G VoLTE، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ ac، بلوتوث ۵.۲، GPS و درگاه USB Type-C.

قیمت‌ و زمان عرضه

Moto G45 5G در سه رنگ جذاب آبی درخشان (Brilliant Blue)، سبز درخشان (Brilliant Green) و Viva Magenta عرضه می‌شود

جنس پنل پشتی این گوشی از چرم وگان با بافت چرم طبیعی است که ظاهری شیک و لوکس به آن می‌بخشد. Moto G45 5G از ۲۸ آگوست (۷ شهریور) در سه رنگ آبی درخشان (Brilliant Blue) و سبز درخشان (Brilliant Green) و Viva Magenta با قیمت ۱۰,۹۹۹ روپیه برای مدل ۴ گیگابایتی و ۱۲,۹۹۹ روپیه برای مدل ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

نوشته موتورولا Moto G45 5G را در هند معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow