ارزش بازار برکشایر هاتاوی در آستانه یک تریلیون دلار قرار گرفت

برکشایر هاتاوی، شرکت چندخوشه‌ای تحت مدیریت وارن بافت، میلیاردر افسانه‌ای در آستانه رسیدن به ارزش بازار یک تریلیون دلاری قرار گرفته است. به‌گزارش تک‌ناک، در روز سه‌شنبه هفته جاری، ارزش بازار شرکت چندخوشه‌ای برکشایر هاتاوی به محدوده ۹۹۳ میلیارد دلار نزدیک شد و تا حوالی یک تریلیون دلار پیش‌روی کرد. به نقل از کریپتودنس، در... نوشته ارزش بازار برکشایر هاتاوی در آستانه یک تریلیون دلار قرار گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
ارزش بازار برکشایر هاتاوی در آستانه یک تریلیون دلار قرار گرفت

برکشایر هاتاوی، شرکت چندخوشه‌ای تحت مدیریت وارن بافت، میلیاردر افسانه‌ای در آستانه رسیدن به ارزش بازار یک تریلیون دلاری قرار گرفته است.

به‌گزارش تک‌ناک، در روز سه‌شنبه هفته جاری، ارزش بازار شرکت چندخوشه‌ای برکشایر هاتاوی به محدوده ۹۹۳ میلیارد دلار نزدیک شد و تا حوالی یک تریلیون دلار پیش‌روی کرد.

به نقل از کریپتودنس، در صورت ادامه روند فعلی و رشد ارزش بازار برکشایر هاتاوی، این مجموعه به باشگاه شرکت‌هایی می‌پیوندد که پیش‌تر یا در حال‌حاضر، ارزش بازاری فراتر از یک تریلیون دلار را تجربه کرده‌اند. شرکت‌هایی که از جمله آن‌ها می‌توان به اپل، آمازون، متا، آلفابت، تسلا و آرامکوی عربستان اشاره کرد.

رشد ارزش بازار شرکت برکشایر هاتاوی

از این شرکت‌ها ارزش بازار تسلا هم‌اکنون در محدوده ۶۶۸ میلیارد دلار قرار دارد، اما پیش‌تر توانسته بود با قدرت از مرز ارزش بازار یک تریلیون دلار عبور کند.

گفتنی است از اوایل سال ۲۰۲۴، ارزش بازار برکشایر هاتاوی دست‌کم ۲۱۸ میلیارد دلار افزایش یافته که این میزان فراتر از ارزش بازار شرکت‌های پرآوازه‌ای همچون مک‌دونالدز و سیسکو است. درحال‌حاضر، سهام ممتاز یا کلاس A برکشایر بیش از ۲۷/۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و سهام کلاس B آن نیز با رشدی ۲۹/۲ درصدی مواجه شده است.

برکشایر هاتاوی در آغاز تنها مجموعه‌ای فعال در حوزه نساجی بوده و با رهبری بی‌نظیر وارن بافت، اکنون به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه بیمه و سرمایه‌گذاری بدل شده است.

چندی پیش، برکشایر هاتاوی دست به فروش سهام خود در اپل و بنک آو آمریکا زده بود و اکنون حتی در مقایسه با بانک مرکزی ایالات متحده، اوراق خزانه کوتاه‌مدت بیشتری در اختیار دارد.

 

نوشته ارزش بازار برکشایر هاتاوی در آستانه یک تریلیون دلار قرار گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow