از بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی‌استیشن پلاس رونمایی شد

شرکت سونی در جریان رویداد State of Play از بازی‌های رایگان مشترکان پلی‌استیشن پلاس Essential برای اکتبر رونمایی کرد، که شامل Dead Space، WWE 2K24 و Doki Doki Literature Club خواهند بود. به گزارش تک‌ناک و به نقل از پالیگان، بازی Dead Space نسخه بازسازی‌شده‌ بازی ترسناک و علمی‌-تخیلی سال ۲۰۰۸ اثر استودیو ویسرال می‌باشد، […] نوشته از بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی‌استیشن پلاس رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  3
از بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی‌استیشن پلاس رونمایی شد

شرکت سونی در جریان رویداد State of Play از بازی‌های رایگان مشترکان پلی‌استیشن پلاس Essential برای اکتبر رونمایی کرد، که شامل Dead Space، WWE 2K24 و Doki Doki Literature Club خواهند بود.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از پالیگان، بازی Dead Space نسخه بازسازی‌شده‌ بازی ترسناک و علمی‌-تخیلی سال ۲۰۰۸ اثر استودیو ویسرال می‌باشد، که توسط Electronic Arts و Motive ریمیک شده است.

شما در نقش آیزاک کلارک قرار دارید، یک مهندس معدن که باید راز فاجعه رخ‌داده در کشتی فضایی USG Ishimura را کشف کند و از خطرات آن جان سالم به‌در ببرد.

عرضه این بازی همزمان با فصل هالووین اتفاق افتاده است و اگر تاکنون آن را تجربه نکرده‌اید و روحیه‌ آن را دارید، این بازی یکی از تجربه‌های ضروری به خصوص برای طرفداران بازی‌های ترسناک می‌باشد.

همچنین بازی WWE 2K24 جدیدترین نسخه از سری شبیه‌ساز کشتی‌کج می‌باشد، که توسط استودیوهای 2K Games و Visual Concepts ساخته شده است. این نسخه بهبودهای کوچک اما مفیدی نسبت به نسخه سال قبل دارد و برای علاقه‌مندان به کشتی‌کج یک تجربه لذت‌بخش خواهد بود.

بازی Doki Doki Literature Club نیز یک رمان تصویری ترسناک و غیرقابل پیش‌بینی می‌باشد. اگر تاکنون آن را تجربه نکرده‌اید، بهتر است بدون هیچ‌گونه اطلاعات بیشتر، خودتان به صورت مستقیم به سراغ تجربه آن بروید!

بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی‌استیشن پلاس معرفی شدند

بازی‌های پلی‌استیشن پلاس ماه اکتبر تا تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۴ قابل دانلود هستند.

مشترکان پلی‌استیشن پلاس همچنان می‌توانند تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴، بازی‌های Harry Potter: Quidditch Champions، MLB The Show 24 و Little Nightmares 2 را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

PlayStation Plus Essential پایین‌ترین سطح اشتراک PlayStation Plus است و دسترسی به بخش چندنفره آنلاین، مجموعه‌ای از بازی‌های رایگان ماهانه برای PS4 و PS5، فضای ذخیره‌سازی ابری و تخفیف‌های فروشگاه پلی‌استیشن را ارائه می‌دهد.

هزینه این اشتراک به صورت سالانه ۷۹.۹۹ دلار، برای سه ماه ۲۴.۹۹ دلار و ماهانه ۹.۹۹ دلار است.

نوشته از بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی‌استیشن پلاس رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow